Γυρισμένα χιλιόμετρα

14
Mar

Γυρισμένα χιλιόμετρα

Γυρισμένα χιλιόμετρα.Πολλοι υποψήφιοι αγοραστές οχημάτων αναρρωτιουνται : «Ρε σεις τι γίνεται πια με αυτή την ιστορία με τα γυρισμένα χιλιόμετρα; Θα τραβήξει πολύ ακόμα; Τελειώσαμε με τα γυρισμένα χιλιόμετρα;»

Φυσικά και δεν τελειώσαμε με τα γυρισμένα χιλιόμετρα. Οι προσπάθειές μας δείχνουν να αποδίδουν αλλά δεν πρόκειται να σταματήσουμε εδώ. Στόχος μας είναι να συνεχίσουμε την ενημέρωση του κοινού έτσι ώστε να πάψουν να πωλούνται αυτοκίνητα που δεν έχουν πραγματικά χιλιόμετρα.

Σίγουρα δεν είναι εύκολο να αλλάξει κανείς μια κατάσταση από την μια μέρα στην άλλη. Ωστόσο, τους 3 τελευταίους μήνες κάτι δείχνει να αλλάζει.

Στο δια ταύτα λοιπόν.

Όπως σας έχουμε ήδη δείξει (βλ. video), η διαδικασία «μετατροπής» της καταγραφής των διανυθέντων χιλιομέτρων είναι τόσο απλή υπόθεση, που μπορεί να γίνει μέσω κινητού σε ελάχιστα δευτερόλεπτα.

https://youtu.be/mX5j4b0X73s

[expander_maker more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Διαβάστε λιγότερα”]Με βάση τα παραπάνω, παρακάτω μπορείτε να δείτε τους τρόπους με τους οποίους μπορούμε να προστατευτούμε σαν καταναλωτές.

Συμβουλές σε πρώτο πρόσωπο…

A.                  Μάθε τον προηγούμενο ιδιοκτήτη:

1.     Ιδιώτης:  Η πιο απλή περίπτωση. Ένας μέσος ιδιοκτήτης αυτοκινήτου διανύει περίπου 15.000 χιλ./ έτος. Ότι είναι λιγότερο από αυτό το νούμερο, χρίζει άμεσης προσοχής.
2.     Εταιρεία Ενοικιάσεων/Leasing: Στις εταιρείες ενοικιάσεων/leasing ο αριθμός χιλιομέτρων που θα πρέπει να ελέγχεις κυμαίνεται από 25.000 – 30.000 χιλ./έτος. Βέβαια θέλει ιδιαίτερη προσοχή στην περίπτωση που το εν λόγω μεταχειρισμένο είχε στην κατοχή του κάποιος επαγγελματίας περιοδεύων πωλητής ή αντιπρόσωπος, που εκεί τα διανυθέντα χιλιόμετρα εκτοξεύονται σε πάνω από 50.000 χιλ./έτος. Ενώ στις περιπτώσεις που το ενοικιαζόμενο έβλεπε χρήση ιδιώτη, εμπίπτει (τι σου λέω τώρα… κατατάσσεται καλύτερα;) στην κατηγορία ιδιώτη. Όπερ και 15.000 χιλ./έτος.
3.     Εισαγωγής: Ο κίνδυνος για γυρισμένα χιλιόμετρα στα μεταχειρισμένα εισαγωγής είναι σαφώς μεγαλύτερος. Συνήθως δεν υπάρχει βιβλίο service στο οποίο μπορείς να ανατρέξεις για να επιβεβαιώσεις τα χιλιόμετρα.  Ένας τρόπος είναι να προσπαθήσεις να βρεις και να δεις το χαρτί εκτελωνισμού του αυτοκινήτου, όπου αναγράφονται τα χιλιόμετρα με τα οποία το αυτοκίνητο πέρασε τα σύνορα. Δύσκολη και χρονοβόρα διαδικασία, μιας και έχεις να μπλέξεις με το αγαπητό σε όλους μας ελληνικό δημόσιο. Aλλος τρόπος είναι, και αυτός αν είσαι τυχερός, αγκαζέ με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη (ή με δική του εξουσιοδότηση) στην αντιπροσωπεία, ή σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο της, να βρεις το ηλεκτρονικό αρχείο συντήρησης του μεταχειρισμένου που σε ενδιαφέρει, όπου και αναγράφονται όλα με το νι και με το σίγμα (προϋπόθεση να έχει κάνει κάποια, αν όχι όλα, service σε εξουσιοδοτημένα συνεργεία). Τελευταίο και τυχερό: Βλέπεις την τιμή. Πρόσφατα δώσαμε στοιχεία που φαίνεται ξεκάθαρα ότι οι τιμές των μεταχειρισμένων σε Ελλάδα και εξωτερικό (Γερμανία, Ιταλία) δεν διαφέρουν σχεδόν καθόλου. Είδες μεταχειρισμένο εισαγωγής σε τιμή «πατώματος»; Πρόσεχε το λάκκο στη φάβα σου.

B.                  Να είναι καλά συντηρημένο – ατρακάριστο: Ένα συμπληρωμένο και αξιόπιστο βιβλίο συντήρησης μπορεί να αποτελέσει τον μοναδικό και κυρίαρχο παράγοντα για την αγορά ενός μεταχειρισμένου. ΣΆ αυτό καταγράφονται τα service του αυτοκινήτου (πότε και σε πόσα χλμ), και τυχόν επισκευές που έχουν γίνει. Σφραγίδες και υπογραφές κρίνονται κατά το ελάχιστο ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΕΣ. Όμως: με μια πρόχειρη ματιά, ανακάλυψαμε ότι το 85-90% των βιβλίων service που κυκλοφορούν είναι μαϊμού.
Πρόσφατα μάθαμε, ότι στας  Ευρώπας, την ευθύνη του βιβλίου συντήρησης την έχει ο εκάστοτε ιδιοκτήτης. Τι θα πει αυτό; Πηγαίνεις κύριος να αγοράσεις μεταχειρισμένο. Το βλέπεις, σ` αρέσει, το πήρες. Εν καιρώ, ανακαλύπτεις ότι τα χιλιόμετρά του είναι γυρισμένα. Ως καλός ευρωπαίος, το παίρνεις και το πας στην αντιπροσωπεία. «Κύριοι, το και το», τους λες. «Α, με συγχωρείτε κύριέ μου, όταν το αγοράσετε, το βιβλίο συντήρησης το ελέγξατε;», σου λένε. Δυο πόρτες έχει η ζωή άνοιξα μια και… «Όχι», τους απαντάς. «Λυπάμαι πολύ, εμείς δεν φέρουμε καμία ευθύνη για την κατάσταση του αυτοκινήτου σας, ας το ελέγχατε», σου λένε με στόμφο. Να πάρουμε την άλλη περίπτωση; Δηλαδή, «Ναι, και με κορόιδεψαν!», θα τους πεις. Αυτό, στη Σέγκεν (αστειάκι, λόγω των ημερών, μην το παίρνετε της μετρητοίς ) είναι σενάριο επιστημονικής φαντασίας, διότι εάν αντιληφθεί κανείς ότι πουλάς μεταχειρισμένο, με πλαστά χιλιόμετρα και βιβλίο συντήρησης, έχεις φύγει με τη μια…..  Είναι ποινικό αδίκημα φίλε μου! Και ως γνωστών, οι Ευρωπαίοι δεν παίζουν με αυτά τα πράγματα.

Έξι μάρκες διαθέτουν ηλεκτρονικό αρχείο συντήρησης : Audi, BMW, Ford, Mercedes, Opel και Volkswagen. Αυτοί λοιπόν, έχουν την πληροφορία που θέλεις. Βέβαια, κάποιοι, ονόματα δε λέμε, σπίτια δεν κλείνουμε, έχουν κάνει τη διαδικασία ανάκτησης αυτών των δεδομένων, πραγματικό εφιάλτη. Η διαδικασία, θεωρητικά  είναι η εξής: Αριθμός πλαισίου + άδεια κυκλοφορίας + εξουσιοδοτημένο έγγραφο ιδιοκτήτη (ή μετά από συνεννόηση, μαζί με τον ίδιο) => στον υπεύθυνο της εκάστοτε αντιπροσωπείας, = = ηλεκτρονικό αρχείο! Το αρχείο αυτό βρίσκεται στην πανευρωπαϊκή βάση δεδομένων της εκάστοτε εταιρείας και είναι έγκυρο. Την ίδια χρησιμοποιεί ο  Έλληνας, την ίδια ο Γερμανός, την ίδια κι ο Ιταλός. Στο πα και πιο πάνω, οι ευρωπαίοι δεν παίζουν μΆ αυτά τα πράγματα.

C.                  Πριν το αγοράσεις, έλεγξέ το σε μηχανικό της εμπιστοσύνης σου: Μην εφησυχαστείς  με όλα τα παραπάνω. Τσέκαρε μόνο σου το αυτοκίνητο, με μηχανικό της εμπιστοσύνης σου.  Σχολαστικά και με υπομονή, να το ελέγξει, να σου δώσει το ΟΚ και να το πάρεις για test-drive. Εκεί μπορεί και να ανακαλύψεις κάτι που δεν θα φαινόταν διαφορετικά.

Δύο ακόμη σημαντικά πράγματικά…

Το πρώτο είναι, ότι μπορείς να έχεις για μπούσουλα, πάντα, τις επίσημες τιμές μεταχειρισμένων που σου προσφέρω κάθε εβδομάδα. Μόλις δεις και αποκλίνει κάπως σημαντικά η τιμή, να είσαι σε επιφυλακή.

Δεύτερον, υπάρχουν κάποιοι που σου πασάρουν το μεταχειρισμένο σαν μοναδική ευκαιρία. «Ήταν του γιατρού και το είχε στο γκαράζ, έχει να κουνηθεί τέσσερα χρόνια!», «είναι το τέταρτο αυτοκίνητο της οικογένειας, σχεδόν ακούνητο», «Πήγαινε τα καλοκαίρια μόνο μέχρι τη Λούτσα και πίσω», και άλλα τέτοια. Ούτε το 1 στα 1000 δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά.[/expander_maker]

Πηγή : link

Comments ( 0 )

    Leave A Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    Comodo SSL

    Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την απόλαυση του bestinsurance.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Περισσότερες πληροφορίες

    Κανένα προσωπικό στοιχείο Χρήστη δε συλλέγεται εφόσον πρόκειται για απλή περιήγηση στον διαδικτυακό μας τόπο. (Για την απλή περιήγηση στον διαδικτυακό μας τόπο, δεν συλλέγεται κανένα προσωπικό στοιχείο του Χρήστη.) Κατά την εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολιασμού ζητείται από τους Χρήστες η παροχή προσωπικών στοιχείων, τα οποία τηρούνται για λόγους ασφαλείας, όπως προβλέπει ο νόμος. (Τα στοιχεία που δίδονται από τους χρήστες κατά την εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολιασμού τηρούνται μόνο για λόγους ασφαλείας, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου.) Cookies και διεύθυνση IP Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σας στις ιστοσελίδες μας ο υπολογιστής σας λαμβάνει ένα μικρό αρχείο, που ονομάζεται cookie. Το cookie αποθηκεύεται στον υπολογιστή ή τη συσκευή που χρησιμοποιείτε για να σερφάρετε στο διαδίκτυο. Όταν επισκέπτεστε μία από σας ιστοσελίδες σας δέχεστε στον υπολογιστή σας ένα ή περισσότερα cookies. Το cookie είναι ένα μικρό αρχείο το οποίο τοποθετείται στον υπολογιστή ή τη συσκευή σας με την οποία περιηγείστε στο διαδίκτυο

    Close