fbpx

Η απάντηση της ΕΡΤ για την σύμβαση με τον Μαυρίκο

31
Mar

Η απάντηση της ΕΡΤ για την σύμβαση με τον Μαυρίκο

Η απάντηση της ΕΡΤ για την σύμβαση με τον Μαυρίκο.Στο πλαίσιο της ανταλλακτικής διαφήμισης πραγματοποιούντο οι διαφημίσεις της ΕΡΤ στην εφημερίδα «Ακρόπολη» , που πραγματοποιεί η εταιρεία με το σύνολο σχεδόν των εντύπων Μέσων.

Αυτό τονίζεται σε ανακοίνωση της ΕΡΤ Α.Ε., με την οποία επισημαίνεται ότι ο κρατικός ραδιοτηλεοπτικός φορέας έχει εν ισχύ σήμερα 38 τέτοιου είδους συμφωνητικά.

Όσον αφορά την εφημερίδα «Ακρόπολη» η αρχική σύμβαση υπεγράφη από την τότε ΝΕΡΙΤ στις 27/10/2014 και η οποία είχε ανανεωθεί στις 27/04/2015, ενώ δικαιώματα και υποχρεώσεις πέρασαν στις 29/04/2015 στην διάδοχη ΕΡΤ.

Από την ΕΡΤ επρόκειτο να συναφθεί νέα σύμβαση, η οποία ανερτήθη στην Διαύγεια στις 07/09/2015, αλλά με απόφαση της διοίκησης η νέα σύμβαση «πάγωσε», λόγω των δυσφημιστικών πρωτοσέλιδων και των δηλώσεων του εκδότη της εφημερίδας κατά του τότε αρχηγού της αξιωματικής αντιπολίτευσης σε εκπομπή της ΕΡΤ την ημέρα διεξαγωγής του debate των πολιτικών αρχηγών.

Επίσης, η διοίκηση της ΕΡΤ διέκοψε την ανάγνωση του πρωτοσέλιδου της εφημερίδας «Ακρόπολη» στις πρωινές εκπομπές της, ζήτησε τη διακοπή της αμοιβαίας διαφήμισης και ο εκδότης δεν επαναπροσεκλήθη σε ενημερωτικές εκπομπές.

Αποτέλεσμα αυτής της θέσης, σύμφωνα με την ΕΡΤ Α.Ε., ήταν ο ραδιοτηλεοπτικός φορέας να υποστεί μπαράζ υβριστικών δημοσιευμάτων και να διακόψει την σχέση του.

Πηγή : link

Comments ( 0 )

    Leave A Comment

    Your email address will not be published. Required fields are marked *

    This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

    Comodo SSL