fbpx

23/11/2017

23
Nov

18 χρόνια μετά: Καταπέλτης η εισαγγελέας για το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου – Ένοχοι οι 36 κατηγορούμενοι

18 χρόνια μετά: Καταπέλτης η εισαγγελέας για το σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου – Ένοχοι οι 36 κατηγορούμενοι.Δεκαοκτώ χρόνια μετά την υπόθεση με τις αποκαλούμενες «μετοχές-φούσκες» στο Χρηματιστήριο και ενώ η πρώτη ετυμηγορία της Δικαιοσύνης ήταν απαλλακτική για τους 36 κατηγορούμενους, σήμερα, η εισαγγελέας Έδρας του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, ζήτησε να κηρυχθούν όλοι ένοχοι για την «δημιουργία επίπλαστης αγοράς» και εν συνεχεία «την καταπόντισή της».

Μετά από διαδικασία που ξεκίνησε πριν περίπου δύο χρόνια, η εισαγγελέας Αθηνά Θεοδωροπούλου, με την αγόρευσή της, έκρινε ότι το αποκαλούμενο σκάνδαλο του Χρηματιστηρίου το 1999, «έχει ενόχους».

Η υπόθεση δικάζεται εκ νέου, μετά από αναίρεση που άσκησε ο Άρειος Πάγος στην αθωωτική απόφαση που είχε εκδοθεί το 2013 για τους 36 κατηγορούμενους, χρηματιστές, επιχειρηματίες, εφοπλιστές κά, θεωρώντας πως η απαλλακτική απόφαση στερούνταν ειδικής και εμπεριστατωμένης αιτιολογίας.

Οι κατηγορούμενοι δικάζονται κατά περίπτωση, για τα αδικήματα της απάτης και της νομιμοποίησης εσόδων από εγκληματικές δραστηριότητες και σύμφωνα με την κ. Θεοδωροπούλου, πρέπει να κριθούν ένοχοι, καθώς «κακώς το πρώτο δικαστήριο κατέληξε πως δεν προκάλεσαν ζημιά».

Η εισαγγελέας, χαρακτηρίζοντας την αναίρεση από τον Άρειο Πάγο, μία «σπουδαία απόφαση» επεσήμανε πως σκοπός των κατηγορουμένων ήταν, μέσω μεθοδεύσεων, η μακροπρόθεσμη «δημιουργία πλασματικής εικόνας της αγοράς και η καλλιέργεια επενδυτικής ευημερίας, αλλά και η μακροπρόθεσμη σταθεροποίησή της». Κατά την εισαγγελική λειτουργό, το σχέδιο δεν πήγε καλά γιατί η διόγκωση των μετοχών ήταν τεχνητή και «μετά καταποντίστηκε το σύστημα».

Απευθυνόμενη σε παρόντες κατηγορούμενους, η κ. Θεοδωροπούλου είπε, πως διαμόρφωσαν ψευδώς τις τιμές των μετοχών με «τα πακέτα που έριξαν στην αγορά» και συνέχισε: «Πλήξατε με τις μεθοδεύσεις το νόμο της ελεύθερης αγοράς, με τη διόγκωση της τιμής των μετοχών, που δεν θα διαμορφώνονταν σε αυτά τα επίπεδα».

Πηγή: link

23
Nov

Έφτασαν τα φετινά τέλη κυκλοφορίας

Έφτασαν τα φετινά τέλη κυκλοφορίας.Μπορεί να μεταδόθηκαν πολλαπλά σενάρια για αλλαγές που θα γίνονταν στα τέλη κυκλοφορίας –η σχετική πρόθεση του υπουργείου Οικονομικών είχε άλλωστε ανακοινωθεί επισήμως– ωστόσο η ώρα για την πληρωμή τους έφτασε χωρίς καμία αλλαγή σε σχέση με πέρυσι.

Αύριο αναμένεται να “φορτωθούν” στο taxisnet τα ειδοποιητήρια για περισσότερα από έξι εκατομμύρια οχήματα και οι ιδιοκτήτες τους θα πρέπει να εκπληρώσουν τη σχετική φορολογική υποχρέωση έγκαιρα προκειμένου να αποφύγουν την πληρωμή του τσουχτερού προστίμου.

Τα βασικά σημεία για τα τέλη κυκλοφορίας είναι τα εξής:

– δεν πρόκειται να αποσταλούν ειδοποιητήρια στους φορολογούμενους. Τα ειδοποιητήρια θα “φορτωθούν” στο taxisnet και οι φορολογούμενοι είναι υπεύθυνοι για να πληροφορηθούν το ύψος των τελών που τους αναλογούν

– η πρόσβαση στο taxisnet για τα ειδοποιητήρια γίνεται είτε με τους κωδικούς που διαθέτουν οι φορολογούμενοι είτε απλώς με τον αριθμό κυκλοφορίας του οχήματος και τον Αριθμό Φορολογικού Μητρώου

– το ειδοποιητήριο είναι απαραίτητο να προσκομιστεί στο τραπεζικό γκισέ για την πληρωμή των τελών. Ωστόσο, η πληρωμή των τελών στο τραπεζικό γκισέ συνεπάγεται προμήθεια υπέρ της τράπεζας που μπορεί να φθάσει ακόμη και να ξεπεράσει τα 2 ευρώ

– η πληρωμή των τελών μέσω των εναλλακτικών δικτύων των τραπεζών (web banking, phone banking κλπ) είναι χωρίς προμήθεια και δεν απαιτείται η εκτύπωση του ειδοποιητηρίου

– οι κάτοχοι πιστωτικών καρτών με επαρκές πιστωτικό υπόλοιπο μπορούν να εξοφλήσουν τα τέλη κάνοντας χρήση προγραμμάτων έως και 12 άτοκων δόσεων

– τα τέλη θα πρέπει να εξοφληθούν το αργότερο έως το τέλος Δεκεμβρίου. Αν δεν εξοφληθούν εμπρόθεσμα επιβάλλεται πρόστιμο που είναι ίσο με το ποσό των τελών που αναλογούν στο όχημα

– για τα οχήματα που κυκλοφορούν χωρίς να έχουν εξοφληθεί τα τέλη κυκλοφορίας που τους αναλογούν προβλέπεται επιτόπια αφαίρεση των πινακίδων και της άδειας κυκλοφορίας.

Οι αναλυτικοί πίνακες με τα τέλη κυκλοφορίας που αναλογούν σε κάθε όχημα έχουν ως εξής:

 

Έφτασαν τα φετινά τέλη κυκλοφορίας

 

pin

 

pin

 

Στα επιβατικά αυτοκίνητα που ταξινομήθηκαν  για πρώτη φορά στην Ελλάδα  από 1.11.2010 και μετά, τα τέλη κυκλοφορίας υπολογίζονται αποκλειστικά με βάση τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (γραμμάρια C02 ανα χιλιόμετρο).

Λαμβάνονται υπόψη οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, όπως αυτές αναγράφονται στην άδεια του οχήματος, ως εξής:

pin

Στα ανωτέρω αυτοκίνητα περιλαμβάνονται και τα επιβατικά ιδιωτικής χρήσης αυτοκίνητα, που εισάγονται από το αλλοδαπό προσωπικό των εμποροβιομηχανικών επιχειρήσεων των εγκατεστημένων στην Ελλάδα με βάση των α.ν. 89/1967 (Α’ 132). Επίσης περιλαμβάνονται και τα τύπου Jeep αυτοκίνητα, ανεξάρτητα από το χαρακτηρισμό τους ως επιβατικών ή φορτηγών.

Τα υβριδικά αυτοκίνητα, οχήματα και οι υβριδικές δίκυκλες και τρίκυκλες μοτοσικλέτες, έως 1549 κυβικών, ανεξάρτητα από την ημερομηνία της πρώτης ταξινόμησής τους στην Ελλάδα, απαλλάσσονται των τελών κυκλοφορίας.

Για τα οχήματα της κατηγορίας αυτής από 1549 κυβικών και άνω, τα τέλη κυκλοφορίας που επιβάλλονται αναλογούν στο 60% των τελών των αντίστοιχων συμβατικών αυτοκινήτων.

Πηγή: link
Comodo SSL