12/09/2017

12
Sep

Στην τελική ευθεία οι νέες αντικειμενικές αξίες

Στην τελική ευθεία οι νέες αντικειμενικές αξίες.Ανεβάζει ταχύτητα το υπουργείο Οικονομικών για τη μνημονιακή υποχρέωση της εξίσωσης των αντικειμενικών με τις εμπορικές αξίες των ακινήτων. Σύμφωνα με απόφαση που υπέγραψε η υφυπουργός οικονομικών κ. Παπανάτσιου ανάβει το πράσινο φως για τη λειτουργία συντονιστικής επιτροπής η οποία θα συνεδριάζει όσο το δυνατόν πιο συχνά προκειμένου να ολοκληρωθεί εγκαίρως το έργο της εξίσωσης των αντικειμενικών με τις εμπορικές αξίες των ακινήτων.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΥΠΟΙΚ: Με απόφαση της υφυπουργού Οικονομικών Κατερίνας Παπανάτσιου που δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως διευθετούνται πρακτικές λεπτομέρειες για τη διευκόλυνση των συνεδριάσεων της Συντονιστικής Επιτροπής που έχει αναλάβει να προτείνει το νέο σύστημα τιμών ζώνης των ακινήτων.

Ετσι, στην απόφαση προβλέπεται ότι ο Πρόεδρος της Επιτροπής μπορεί να προσκαλεί κατά την κρίση του στις συνεδριάσεις της κυβερνητικά στελέχη και φορείς του δημοσίου τομέα, υπηρεσιακούς παράγοντες, ειδικούς εμπειρογνώμονες, φορείς του ιδιωτικού τομέα και άλλα πρόσωπα που μπορούν να συνεισφέρουν στην καλύτερη εκτέλεση του έργου της. Παράλληλα η Επιτροπή για την υποβοήθηση του έργου της, μπορεί να ζητεί πληροφορίες και στοιχεία από τους αρμόδιους φορείς και υπηρεσίες και να ενημερώνεται με εισηγήσεις από τα αρμόδια υπουργεία.

Στη Επιτροπή μετέχουν οι εξής: α) Ο υπουργός Οικονοµικών, ως Πρόεδρος, β) ο γενικός γραµµατέας του υπουργείου Εσωτερικών, γ) ο γενικός γραµµατέας Δηµόσιας Περιουσίας, δ) ο γενικός γραµµατέας Πληροφοριακών Συστηµάτων και Διοικητικής Υποστήριξης του υπουργείου Οικονοµικών, ε) ο γενικός γραµµατέας Υποδοµών του υπουργείου Υποδοµών και Μεταφορών, στ) ο Διοικητής της Ανεξάρτητης Αρχής Δηµοσίων Εσόδων, ζ) ο Διοικητής της Τράπεζας της Ελλάδος, η) ο Πρόεδρος της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής, θ) ο Πρόεδρος της εταιρείας “Εθνικό Κτηµατολόγιο και Χαρτογράφηση Α.Ε.”, ι) ο Πρόεδρος του Τεχνικού Επιµελητηρίου Ελλάδος, ια) ο Πρόεδρος της Συντονιστικής Επιτροπής Συµβολαιογραφικών Συλλόγων Ελλάδος, ιβ) ο Πρόεδρος του Συλλόγου Εκτιµητών Ελλάδος.

Το έργο της Επιτροπής ολοκληρώνεται με την πρόταση του συστήματος καθορισμού τιμών ζώνης και συντελεστών προσδιορισμού των αξιών ακινήτων, που θα πρέπει να αντανακλούν κατά το δυνατόν τις αγοραίες τιμές, όπως επίσης με την πρόταση των αναγκαίων νομοθετικών ρυθμίσεων.

Πηγή:link

12
Sep

Ο Κιμ Γιονγκ Ουν απειλεί: Οι ΗΠΑ θα νιώσουν την μεγαλύτερη οδύνη

Ο Κιμ Γιονγκ Ουν απειλεί: Οι ΗΠΑ θα νιώσουν την μεγαλύτερη οδύνη.Η Βόρεια Κορέα απέρριψε την απόφαση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ με την οποία της επιβάλλονται σκληρότερες κυρώσεις και δήλωσε πως οι ΗΠΑ σύντομα θα αντιμετωπίσουν τη «μεγαλύτερη οδύνη» που έχουν αισθανθεί ποτέ.

Ο πρεσβευτής της Πιονγκγιάνγκ Χαν Τάε Σονγκ, μιλώντας στη Διάσκεψη της Γενεύης για τον Αφοπλισμό που διεξάγεται υπό την αιγίδα του ΟΗΕ, δήλωσε: «Το καθεστώς της Ουάσινγκτον πυροδότησε πολιτική, οικονομική και στρατιωτική σύγκρουση, έχει εμμονή να ανατρέψει την ανάπτυξη πυρηνικής δύναμης από την DPRK (Βόρεια Κορέα), η οποία έχει ήδη φθάσει στη φάση της ολοκλήρωσης».

Το Συμβούλιο Ασφαλείας ενίσχυσε χθες Δευτέρα ομόφωνα τις κυρώσεις σε βάρος της Βόρειας Κορέας για την έκτη και ισχυρότερη πυρηνική δοκιμή που πραγματοποίησε η χώρα στις 3 Σεπτεμβρίου, επιβάλλοντας απαγόρευση στις εξαγωγές προϊόντων υφαντουργίας και βάζοντας όριο στις εισαγωγές αργού πετρελαίου.

«Ελπίζω ότι το καθεστώς θα ακούσει καθαρά το μήνυμα και θα επιλέξει έναν διαφορετικό δρόμο», δήλωσε σήμερα στο φόρουμ της Γενεύης ο Αμερικανός διαπραγματευτής για τον αφοπλισμό Ρόμπερτ Γουντς.

Το Συμβούλιο Ασφαλείας των Ηνωμένων Εθνών υιοθέτησε ομόφωνα μια απόφαση η οποία προβλέπει την επιβολή νέων κυρώσεων στη Βόρεια Κορέα, με σημαντικότερους τους περιορισμούς στον εφοδιασμό της σε πετρέλαιο και αέριο.

Η Κίνα είναι η χώρα που προμηθεύει τη Βόρεια Κορέα με τη μεγαλύτερη ποσότητα του αργού που εισάγει.

Η υιοθέτηση της απόφασης αυτής σηματοδοτεί την επιβολή του 8ου γύρου κυρώσεων σε βάρος της Πιονγκγιάνγκ, εξαιτίας της νέας δοκιμής, της έκτης κατά σειρά, ενός πυρηνικού όπλου, στην οποία προχώρησε την 3η Σεπτεμβρίου. Το κείμενο που υιοθετήθηκε καταρτίστηκε και τέθηκε σε ψηφοφορία από τις ΗΠΑ.

Πέραν της επιβολής περιορισμών στις Βορειοκορεατικές εισαγωγές πετρελαίου και αερίου, απαγορεύθηκαν επίσης οι εξαγωγές προϊόντων υφαντουργίας από την Πιονγκγιάνγκ. Τα προϊόντα αυτά αποτέλεσαν τη δεύτερη σημαντικότερη πηγή συναλλάγματος μετά τον άνθρακα και άλλα ορυκτά για τη Βόρεια Κορέα το 2016, καθώς η αξία των εξαγωγών της ανήλθε σε 752 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με την Υπηρεσία Προώθησης του Εμπορίου και των Επενδύσεων στην Κορέα. Σχεδόν το 80% των προϊόντων αυτών κατέληξε στην Κίνα.

Η πρέσβης των ΗΠΑ Νίκι Χέιλι τόνισε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του Συμβουλίου Ασφαλείας ότι η Ουάσινγκτον δεν θέλει πόλεμο με τη Βόρεια Κορέα και πρόσθεσε ότι η Πιονγκγιάνγκ «δεν έχει ακόμη περάσει το σημείο μετά το οποίο δεν υπάρχει επιστροφή».

«Εάν συμφωνήσει να σταματήσει το πυρηνικό της πρόγραμμα μπορεί να επιδιώξει ένα καλύτερο μέλλον. Αν αποδείξει ότι μπορεί να ζει ειρηνικά, ο κόσμος θα ζήσει ειρηνικά μαζί της», συνέχισε η Χέιλι.

«Η σημερινή απόφαση δεν θα είχε υιοθετηθεί χωρίς την ισχυρή σχέση που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα στον πρόεδρο Τραμπ και τον πρόεδρο της Κίνας Σι Τζινπίνγκ», συμπλήρωσε η αμερικανίδα αξιωματούχος.

Για τις ΗΠΑ, τη Βρετανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, η απόφαση που υιοθετήθηκε είναι «ισχυρή», «ισορροπημένη» κι επιτρέπει στον ΟΗΕ να επιδείξει «ενότητα» και «αποφασιστικότητα». Η πρώτη εκδοχή του κειμένου τροποποιήθηκε από τις ΗΠΑ: ενώ αρχικά προέβλεπε απόλυτο εμπάργκο στις πωλήσεις πετρελαίου, τώρα τις περιορίζει στα 500.000 βαρέλια για τρεις μήνες από 1ης Οκτωβρίου και στα 2 εκατομμύρια βαρέλια από 1ης Ιανουαρίου και για μια περίοδο 12 μηνών. Αυτό σύμφωνα με το αμερικανικό υπουργείο Ενέργειας σηματοδοτεί μια μείωση κατά 10% των πετρελαϊκών προϊόντων που θα διαθέτει η Πιονγκγιάνγκ.

Ο πρεσβευτής της Κίνας στον ΟΗΕ Λιου Τζιεγί προέτρεψε από την πλευρά του τη Βόρεια Κορέα να «πάρει σοβαρά την προσδοκία και τη βούληση της διεθνούς κοινότητας» να τερματίσει τα προγράμματά της για την απόκτηση πυρηνικών όπλων και βαλλιστικών πυραύλων, ενώ κάλεσε όλα τα μέρη να παραμείνουν «ψύχραιμα» και να μην προκαλούν εντάσεις.

Ο Λιου σημείωσε ότι θα πρέπει να ξαναρχίσουν οι διαπραγματεύσεις, «μάλλον σύντομα παρά αργότερα». Η Κίνα και η Ρωσία είχαν προτείνει να προστεθεί μια παράγραφος που προέβλεπε την ταυτόχρονη αναστολή των πυρηνικών και πυραυλικών δοκιμών της Βόρειας Κορέας και των κοινών στρατιωτικών γυμνασίων των ΗΠΑ και της Νότιας Κορέας.

«Νομίζουμε ότι είναι μεγάλο λάθος το ότι υποτιμάται αυτή η πρωτοβουλία της Ρωσίας και της Κίνας. Παραμένει στο τραπέζι στο Συμβούλιο Ασφαλείας και θα επιμείνουμε να εξεταστεί», σημείωσε ο Ρώσος πρεσβευτής στα Ηνωμένα Έθνη Βασίλι Νεμπένζια.

Η Χέιλι αποκάλεσε προσβλητική την πρόταση αυτή.

Κατά τη διάρκεια της εντατικής διαπραγμάτευσης πριν από την ψηφοφορία, αφαιρέθηκε από το σχέδιο απόφασης μια παράγραφος που προέβλεπε το πάγωμα τυχόν πόρων του ηγέτη της Βόρειας Κορέας στο εξωτερικό, κάτι το οποίο δεν επιθυμούσε η Μόσχα.

Τα μέτρα για τους Βορειοκορεάτες εργαζόμενους και την επιθεώρηση ύποπτων βορειοκορεάτικων πλοίων στη θάλασσα είναι επίσης λιγότερο σκληρά από ό,τι προέβλεπε η αρχική εκδοχή του σχεδίου απόφασης, κατόπιν πιέσεων της Μόσχας. Στη Ρωσία εργάζονται περίπου 35.000 Βορειοκορεάτες μετανάστες.

Πηγή: link

12
Sep

Χρ. Σπίρτζης: Η Fraport δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής

Χρ. Σπίρτζης: Η Fraport δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής.«Η κοινοπραξία Fraport, που ανέλαβε τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια, μέχρι στιγμής δεν έχει δώσει καλά δείγματα γραφής» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Χρήστος Σπίρτζης, στον ραδιοφωνικό σταθμό «Πρακτορείο 104,9 fm».

Όπως υποστήριξε ο κ. Σπίρτζης, σχολιάζοντας δημοσιεύματα που αναφέρονται σε τριβές στις σχέσεις της γερμανικής εταιρείας με το ελληνικό δημόσιο, με επίμαχο ζήτημα τα έργα αναβάθμισης στους διαδρόμους απο-προσγειώσεων του αεροδρομίου «Μακεδονία», η Fraport «δεν έχει λειτουργήσει καλύτερα τα αεροδρόμια από ό,τι τα λειτουργούσε η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας».

«Η Fraport δεν έχει προχωρήσει στις επενδύσεις που όφειλε να προχωρήσει, ενώ έχουμε προβλήματα ακόμη και με την καθαριότητα στις τουαλέτες, που είναι σε πολλά αεροδρόμια χειρότερη από αυτά που βλέπαμε και υπήρχαν στο παρελθόν», υποστήριξε, καλώντας την εταιρεία «να καταλάβει ότι είναι μια εταιρεία διαχείρισης αεροδρομίων, δεν είναι μια εταιρεία που θα πει στη χώρα τι έργα να κάνει και ποια δεν θα κάνει». «Να αφήσει τις διάφορες παρατηρήσεις για το πώς και τα ποια έργα θα γίνουν, καθώς τα έργα αυτά είναι στη σύμβαση και είναι υποχρέωση του ελληνικού Δημοσίου, είναι συγχρηματοδοτούμενα έργα και έχουν εγκριθεί και οι μελέτες και τα χρονοδιαγράμματα από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τους φορείς, που τα επιβλέπουν», πρόσθεσε.

Ο υπουργός διευκρίνισε πως, αν υπάρχει κάποιο άλλο αίτημα από την πλευρά της εταιρείας, «υπάρχει η διαδικασία μέσα στη σύμβασή τους για επίλυση των διαφορών». «Πριν λίγους μήνες η Fraport ήταν εκείνη που παρακαλούσε να μην συνεχιστούν τα έργα και να πάνε λίγο πίσω, για να μπορέσει να λειτουργήσει τους τουριστικούς μήνες το αεροδρόμιο. Τι άλλαξε; Γιατί δεν είπε πριν λίγους μήνες να ακυρωθεί και να μη συνεχιστεί το έργο;», διερωτήθηκε για να συμπληρώσει: «Όταν έδωσε την προσφορά της, ή όταν ήταν να γίνει η σύμβαση για την παραχώρηση των αεροδρομίων, δεν έκανε καμία παρατήρηση για το έργο, όταν είχε όλα τα στοιχεία στη διάθεσή της και στα χέρια της, όταν είχε πρόσβαση στα αεροδρόμια, όταν έκανε όποια μέτρηση ήθελε, όταν μπορούσε να πάρει όποιες μελέτες ήθελε…».

«Η Ν.Δ. να δώσει απαντήσεις για τον ΟΑΣΘ»

Εν όψει της προγραμματισμένης για αύριο κοινής συνέντευξης Τύπου με τις διοικήσεις της Αττικό Μετρό και του ΟΑΣΘ, ο κ. Σπίρτζης είπε ότι στόχος είναι «να παρουσιάσουμε στην πόλη ποιος είναι ο σχεδιασμός που έχουμε για το άμεσο μέλλον: Τι θα γίνει στη Θεσσαλονίκη σε 1,5 χρόνο από τώρα, όταν αρχίσει να λειτουργεί το μετρό, η βασική γραμμή και η επέκταση στη συνέχεια προς Καλαμαριά, ποια είναι η πορεία εξέλιξης του έργου για τις επεκτάσεις στις δυτικές συνοικίες της Θεσσαλονίκης και ποια θα είναι η συνεργασία των δύο μέσων αστικής μεταφοράς, του μετρό και των λεωφορείων της πόλης».

Σε ό,τι αφορά τον σχεδιασμό εξυγίανσης του ΟΑΣΘ διευκρίνισε ότι «όταν ανέλαβε η νέα διοίκηση κυκλοφορούσαν μόλις 240 λεωφορεία, ενώ για να έχουμε ένα ικανό συγκοινωνιακό προϊόν θα έπρεπε να είναι πάνω από 500 λεωφορεία». «Στον έναν μήνα που έχει αναλάβει η νέα διοίκηση τα λεωφορεία είναι πάνω από 390 και ελπίζουμε ότι πολύ σύντομα θα φτάσουμε τα νούμερα που πρέπει να έχουμε» πρόσθεσε.

Διευκρίνισε πως στη διαδικασία της εκκαθάρισης «εάν προκύψουν ποινικές ευθύνες θα προχωρήσουν οι διαδικασίες που προβλέπονται από το νόμο», ενώ τόνισε ότι «έχουμε να κάνουμε με μια διαδικασία τεράστιων πολιτικών ευθυνών από όσους διατήρησαν και θέριεψαν το καθεστώς του ΟΑΣΘ».

Ο υπουργός κάλεσε τη Ν.Δ. «να απαντήσει επιτέλους πώς επέτρεψε όλα αυτά τα χρόνια ένας οργανισμός με εκατοντάδες εκατομμύρια κάθε χρόνο επιδοτήσεις από το Ελληνικό Δημόσιο να μην κάνει καν στοιχειώδεις διαγωνισμούς για τις προμήθειες του, να μη γίνονται έλεγχοι για τον τρόπο που λειτουργεί» αλλά και «γιατί έκαναν επέκταση της σύμβασης του ΟΑΣΘ χωρίς ο τότε υπουργός, ο κ. Χατζηδάκης να τις στείλει στο Ελεγκτικό Συνέδριο».

Πηγή: ΑΜΠΕ

12
Sep

Ν. Παππάς: Πάνω από 2 δισ. ευρώ θα επενδυθούν για τη μετάβαση στις οπτικές ίνες

Ν. Παππάς: Πάνω από 2 δισ. ευρώ θα επενδυθούν για τη μετάβαση στις οπτικές ίνες.

Περισσότερα από 2 δισ. ευρώ θα επενδυθούν για την οριστική μετάβαση του δικτύου επικοινωνιών στις οπτικές ίνες, ώστε ο πολίτης να απολαμβάνει πολλαπλάσιες ταχύτητες σύνδεσης και οι επενδυτές στην υψηλή τεχνολογία να μπορούν, από οπουδήποτε στην Ελλάδα, να έχουν τις ίδιες υπερυψηλές ταχύτητες σαν να είναι δίπλα στην πλατεία Συντάγματος, είπε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης Νίκος Παππάς μιλώντας Στο Κόκκινο.

«Οι επενδύσεις μεγάλης κλίμακας που περιμένουμε να εξελιχθούν το επόμενο διάστημα έχουν να κάνουν με την αναβάθμιση του δικτύου των τηλεπικοινωνιών, το πέρασμα στην εποχή των οπτικών ινών για το σύνολο του δικτύου στην Ελλάδα, καθώς κατά το μέγιστο ακόμη στη χώρα μας χρησιμοποιείται δίκτυο χαλκού … μιλάμε για τεχνολογίες που πολλαπλασιάζουν, δεκάδες φορές, την ταχύτητα σύνδεσης στο διαδίκτυο», είπε ο κ. Παππάς και εξήγησε: «Πρακτικά, θα αλλάξει ο τρόπος που απολαμβάνουμε την ψυχαγωγία, το οπτικοακουστικό υλικό, τις τηλεπικοινωνίες … Παράλληλα, θα επιταχυνθεί και η ανάπτυξη … επειδή μπορούν να οικοδομηθούν υπηρεσίες πάνω στις υψηλών ταχυτήτων τηλεπικοινωνίες».

Όπως συμπλήρωσε: «μέχρι σήμερα, όπου υπήρχε δίκτυο οπτικών ινών, πήγαινε μέχρι το ΚΑΦΑΟ, όχι μέχρι τα κτίρια», αλλά πλέον, «θα χρησιμοποιήσουμε τα κοινοτικά κονδύλια για να επιδοτήσουμε τη ζήτηση, να μπορέσουν νοικοκυριά και επιχειρήσεις να πάρουν οπτική ίνα μέχρι και την είσοδό τους».

«Θα αντιληφθούμε σταδιακά πόσο σημαντικό είναι για την οικονομία μας. Η ταχύτητα διασύνδεσης είναι από τα πράγματα που οι διεθνείς επενδυτές κοιτούν πάρα πολύ σοβαρά», σημείωσε ο υπουργός, τονίζοντας: «είμαστε χώρα με καταπληκτική φυσική ομορφιά και εταιρείες υψηλής τεχνολογίας που απασχολούν προσωπικό εύκολα μετακινήσιμο, νέους ανθρώπους. Εάν έχουν σύνδεση υπερυψηλής ταχύτητας μπορούν να εγκατασταθούν οπουδήποτε στη χώρα και να έχουν την ίδια αποτελεσματικότητα όπως αν ήταν λίγα μέτρα από την πλατεία Συντάγματος».

Για την επένδυση στα δίκτυα οπτικών ινών θα αξιοποιηθούν «500 εκατ. ευρώ δημόσιο χρήμα», ενώ συνολικά οι επενδύσεις «θα ξεπεράσουν τα 2 δισ. ευρώ», όπως είπε ο κ. Παππάς.

Πηγή: link

12
Sep

Moody’s: H ανεξαρτησία της Καταλωνίας θα έχει αρνητικές συνέπειες για τον πιστοληπτικό χαρακτήρα της Ισπανίας

Moody’s: H ανεξαρτησία της Καταλωνίας θα έχει αρνητικές συνέπειες για τον πιστοληπτικό χαρακτήρα της Ισπανίας.H ανεξαρτησία της Καταλωνίας από την Ισπανία θα είχε αρνητικές συνέπειες στον πιστωτικό χαρακτήρα της χώρας, εξαιτίας ητου μεγέθους της αυτόνομης περιοχής και του ειδικού βάρους της στην οικονομία της, με αποτέλεσμα να κινδυνεύει η ευρωστία της συνολικής οικονομίας του κράτους, εκτιμά σε χθεσινή του αναφορά ο οίκος αξιολόγησης Moody’s. Ωστόσο, ο ανεξάρτητος αυτός εκτιμητής πιστεύει ότι η Καταλωνία θα εξακολουθήσει ν’ αποτελεί τμήμα της Ισπανίας, καθώς υφίστανται ακόμη πολλά εμπόδια για να πραγματοποιήσει το άλμα της ανεξαρτησίας.

«Η Καταλωνία παράγει σχεδόν το 19% του ΑΕΠ της Ισπανίας και αποτελεί το 16% του συνολικού πληθυσμού της χώρας, αντιπροσωπεύοντας επίσης ένα κατά κεφαλήν ΑΕΠ πολύ υψηλότερο από τον μέσο εθνικό όρο, συνεπώς μία έξοδός της θα αποδυνάμωνε την οικονομική ευρωστία της Ισπανίας και αυτό θα είχε επιπτώσεις στον πιστωτικό χαρακτήρα της χώρας», τονίζουν στην έκθεσή τους η “κύρια” αντιπρόεδρος της Moody’s Σάρα Κάρλσον και η αναλύτρια Μαρισόλ Μπλάθκεθ.

Μολαταύτα, σύμφωνα με τα προγνωστικά της ανάλυσης «η Καταλωνία θα εξακολουθήσει να αποτελεί τμήμα της Ισπανίας», καθώς υπάρχουν πολλά εμπόδια για να επιτευχθεί η ανεξαρτησία. Ανάμεσα στους σκοπέλους αυτούς, ο οίκος εντοπίζει την «σταθερή και διηνεκή αντίθεση» της κεντρικής κυβέρνησης, την ύπαρξη θεσμικών εργαλείων στα οποία δύναται να προσφύγει το κράτος και παράλληλα οι σφυγμομετρήσεις δείχνουν πως η «λαϊκή στήριξη στη διαδικασία υπολείπεται». Παράλληλα, εκτιμά πως στην περίπτωση που στο δημοψήφισμα υπερισχύσει το ναι στην ανεξαρτησία, η έλλειψη νομικής εγκυρότητας και η μικρή συμμετοχή «πιθανότατα θα υπέσκαπταν τη νομιμότητά του».

Επίσης, ο οίκος εκτιμά πως οι πολιτικές σχέσεις ανάμεσα στη Μαδρίτη και την τοπική κυβέρνηση θα «παραμείνουν τεταμένες», κάτι που ενδέχεται να περιπλέξει τις προσπάθειες για να επιτευχθεί μία συναινετική λύση που θα ανταποκρίνεται στον ευσεβή πόθο της Καταλωνίας για μεγαλύτερη αυτονομία.

Ο Moody’s θεωρεί πως η «μία μεγαλύτερη αποκέντρωση προς όφελος της Καταλωνίας, είναι πιθανόν να επιτευχθεί δεδομένων των αυτονομιστικών πιέσεων» και εκτιμά πως η βέλτιστη λύση θα ήταν να ικανοποιηθούν ορισμένες από τις κυριώτερες αξιώσεις της περιοχής, όπως αυτές που αφορούν την φορολογική αυτοτέλεια, τη μεταρρύθμιση της χρηματοδότησής της, αλλά πάντοτε εντός του πλαισίου της νομιμότητας βάσει του Ισπανικού Συντάγματος.

Ο Moody’s προειδοποιεί επίσης πως οι διαιωνιζόμενες συγκρούσεις με την κεντρική κυβέρνηση κυοφορούν επίσης αρνητικές επιπλοκές και για την καταλανική κυβέρνηση, καθώς το επίπεδο της οικονομίας της αξιολογείται στο “Βa 3με αρνητικές προοπτικές”, που ανταποκρίνεται σε αμφιβόλου ποιότητας φερεγγυότητα, που ανοίγει διαδρόμους για επιπλέον υποβάθμιση.

Πηγή: El Periodico de Catalunya

Comodo SSL

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την απόλαυση του bestinsurance.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Περισσότερες πληροφορίες

Κανένα προσωπικό στοιχείο Χρήστη δε συλλέγεται εφόσον πρόκειται για απλή περιήγηση στον διαδικτυακό μας τόπο. (Για την απλή περιήγηση στον διαδικτυακό μας τόπο, δεν συλλέγεται κανένα προσωπικό στοιχείο του Χρήστη.) Κατά την εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολιασμού ζητείται από τους Χρήστες η παροχή προσωπικών στοιχείων, τα οποία τηρούνται για λόγους ασφαλείας, όπως προβλέπει ο νόμος. (Τα στοιχεία που δίδονται από τους χρήστες κατά την εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολιασμού τηρούνται μόνο για λόγους ασφαλείας, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου.) Cookies και διεύθυνση IP Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σας στις ιστοσελίδες μας ο υπολογιστής σας λαμβάνει ένα μικρό αρχείο, που ονομάζεται cookie. Το cookie αποθηκεύεται στον υπολογιστή ή τη συσκευή που χρησιμοποιείτε για να σερφάρετε στο διαδίκτυο. Όταν επισκέπτεστε μία από σας ιστοσελίδες σας δέχεστε στον υπολογιστή σας ένα ή περισσότερα cookies. Το cookie είναι ένα μικρό αρχείο το οποίο τοποθετείται στον υπολογιστή ή τη συσκευή σας με την οποία περιηγείστε στο διαδίκτυο

Close