14/01/2017

14
Jan

Ντέισελμπλουμ: Στη σωστή κατεύθυνση η Ελλάδα

Ντέισελμπλουμ: Στη σωστή κατεύθυνση η Ελλάδα.Την άποψη του ότι κινείται στη «σωστή κατεύθυνση» εκφράζει ο πρόεδρος του Eurogroup Γερούν Ντέισελμπλουμ σε συνέντευξή του στη βελγική εφημερίδα L’ Echo.
Συγκεκριμένα, ερωτηθείς κατά πόσο εξακολουθεί να είναι ανήσυχος σχετικά με την Ελλάδα, ο πρόεδρος του Eurogroup απαντά ότι η χώρα κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, αφού εδώ και πολλά συνεχόμενα τρίμηνα σημειώνει ανάπτυξη, έχει ολοκληρώσει το μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού, ενώ αποκαθίσταται η εμπιστοσύνη των υπολοίπων κρατών-μελών. Σημειώνει πάντως ότι το μεγάλο ερώτημα είναι το κατά πόσο θα διαρκέσει η πολιτική σταθερότητα.
Σε ερώτηση για το χρέος, αφού αναφέρει ότι αποτελείται από το ύψος του ποσού, τους τόκους που πρέπει να καταβληθούν και τη διάρκεια αποπληρωμής, σημειώνει ότι την περίπτωση της Ελλάδας έχει συμφωνηθεί πως θα πρέπει να επιστραφεί το σύνολο του ποσού των δανείων, αλλά, από την άλλη μεριά, έχει μειωθεί το επιτόκιο και έχει επιμηκυνθεί ο χρόνος αποπληρωμής. Πρόσθεσε ότι δεν αποκλείει να γίνουν ακόμα περισσότερα σε περίπτωση που κριθεί αναγκαίο.
Μάλιστα, παραδέχεται ότι όταν πολλά χρήματα διατίθενται για την αποπληρωμή χρεών, αυτό θα μπορούσε να έχει αρνητικό αντίκτυπο στην οικονομία. Επισημαίνει πάντως ότι με τις μεγάλες περιόδους αποπληρωμής και τα χαμηλά επιτόκια το κόστος παραμένει σχετικά περιορισμένο.
Ερωτηθείς γενικότερα για το μέλλον της Ευρώπης και της Ευρωζώνης ο Ολλανδός κυβερνητικός αξιωματούχος εμφανίζεται σχετικά αισιόδοξος, θεωρώντας μικρή τη πιθανότητα μιας νέας μεγάλης κρίσης μέσα στο 2017, καθώς και το ενδεχόμενο επικράτησης των λαϊκιστών στην Ολλανδία, τη Γαλλία ή τη Γερμανία.
Σύμφωνα με τον κ. Ντέισλεμπλουμ, έγινε φανερό, στο αποκορύφωμα της κρίσης, ότι υπάρχει ισχυρή πολιτική βούληση για τη διάσωση του ευρώ και ότι, προκειμένου να διασφαλιστεί η μεγαλύτερη πολιτική και οικονομική σταθερότητα της ευρωζώνης, αποφασίστηκαν σημαντικές μεταρρυθμίσεις, όπως η τραπεζική ένωση.
Σε ό,τι αφορά τη λήψη μέτρων για την ενίσχυση του ευρώ και σε σχέση με πιο φιλόδοξες μεταρρυθμίσεις, όπως η δημιουργία ενός κοινού προϋπολογισμού, ο πρόεδρος του Eurogroup σχολιάζει ότι στην πράξη είναι αρκετά περίπλοκο και ότι η περισσότερη Ευρώπη δεν είναι πάντα η απάντηση στα προβλήματα, θεωρώντας ως την πιο ενδεδειγμένη λύση την αύξηση των επενδύσεων.
Αναφέρει παράλληλα πως η μεγαλύτερη ανησυχία του είναι ότι, υπό την πίεση των λαϊκιστών και τον φόβο εκλογικών αποτυχιών, οι πολιτικοί ηγέτες δεν θα τολμήσουν να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα ενίσχυσης της οικονομίας.
Όσον αφορά, τέλος, την κατάσταση και το μέλλον της ευρωπαϊκής παραδοσιακής Αριστεράς, αλλά και το δικό του, ο Ολλανδός υπουργός Οικονομικών υπογραμμίζει ότι οι ψηφοφόροι που αποτελούν την εκλογική βάση των αριστερών κομμάτων είναι πολύ πιο ευάλωτοι από τον μέσο όρο στην οικονομική κρίση και ότι η κατάλληλη αντίδραση από πλευράς της Αριστεράς δεν είναι η λαϊκιστική ρητορική, αλλά οι συγκεκριμένες πολιτικές, οι οποίες θα εξασφαλίζουν σε αυτούς τους ανθρώπους τη δυνατότητα εύρεσης εργασίας και αγοράς κατοικίας, βελτιώνοντας παράλληλα την ασφάλεια και ελέγχοντας τις μεταναστευτικές ροές.
Για τον ίδιο, δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να παραμείνει πρόεδρος του Eurogroup ακόμα και σε περίπτωση εκλογικής του ήττας στην Ολλανδία.
Πηγή: ΑΜΠΕ

14
Jan

Οι Έλληνες ενοικιάζουν τα… αυτοκίνητά τους με βουλγάρικες πινακίδες!

Οι Έλληνες ενοικιάζουν τα… αυτοκίνητά τους με βουλγάρικες πινακίδες.Συναγερμό έχει σημάνει στο υπουργείο Οικονομικών η αύξηση που καταγράφουν τα αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα προκειμένου οι κάτοχοί τους να μην πληρώνουν τα υψηλά Τέλη Κυκλοφορίας ή το Φόρο Πολυτελούς Διαβίωσης αλλά και να αποφεύγουν τα «τσουχτερά» τεκμήρια διαβίωσης.

Ωστόσο οι έλεγχοι και οι έρευνες των ελεγκτικών μηχανισμών του κράτους φαίνεται πως πέφτουν στο κενό καθώς οι περισσότεροι Έλληνες που έχουν στην κατοχή τους αυτοκίνητο με ξένες πινακίδες δεν το έχουν στο όνομά τους, δηλαδή να τους ανήκει ώστε να αναγράφεται στην Άδεια Κυκλοφορίας το όνομά τους, αλλά έχουν βρει «καταφύγιο» στη λύση της ενοικίασης ή μακροενοικίασης του οχήματός τους μέσω μιας… νομότυπης διαδικασίας!

Ειδικότερα σύμφωνα με πληροφορίες του Enikonomia.gr οι κάτοχοι πολυτελών αυτοκινήτων που δεν θέλουν να πληρώνουν τα χαράτσια που επιβάλλει το ελληνικό κράτος αυξάνοντας ραγδαία το κόστος χρήσης «δημιουργούν» εταιρείες χρονομίσθωσης ή ενοικίασης σε γειτονικές χώρες, όπως είναι η Βουλγαρία, με αποτέλεσμα να φαίνεται ότι έχουν ενοικιάσει ή χρονομισθώσει το όχημα που κινούνται. Δηλαδή το όχημα σε καμία περίπτωση δεν είναι δικό τους (τουλάχιστον στα χαρτιά) και απλά φαίνεται ότι έχουν «αγοράσει» υπηρεσία.

Μάλιστα όσοι θέλουν να «ενοικιάζουν» το αυτοκίνητό τους με βουλγάρικες πινακίδες ιδρύουν οι ίδιοι εταιρεία ενοικιάσεων αυτοκινήτων με αποτέλεσμα το ετήσιο κόστος να ανέρχεται σε 200 έως 300 ευρώ ετησίως που αναλογεί στο κόστος διατήρησης του οχήματος με βουλγάρικες πινακίδες ως «ενοικιαζόμενου» οχήματος.

Σε περίπτωση που δεν θέλουν να είναι «μέτοχοι» στην εταιρεία τότε υπάρχει λύση σύμφωνα με την οποία ο Έλληνας ενδιαφερόμενος μεταβιβάζει την κυριότητα του οχήματός του σε εταιρεία ενοικίασης ή χρονομίσθωσης αυτοκινήτων και με κάποιο ιδιωτικό συμφωνητικό ο Έλληνας ιδιοκτήτης του οχήματος διασφαλίζει την κατοχή της «κυριότητας» του αυτοκινήτου το οποίο όμως στα χαρτιά δεν του ανήκει πλέον καθώς αποτελεί περιουσιακό στοιχείο της βουλγάρικης εταιρείας ενοικιάσεων ΙΧ.

Με αυτό τον τρόπο οι Έλληνες ιδιοκτήτες γλιτώνουν από την καταβολή Τελών Κυκλοφορίας, τεκμηρίων αλλά και του Φόρου Πολυτελούς Διαβίωσης και βέβαια οι Αρχές ακόμη και σε ελέγχους δεν μπορούν να κάνουν κάτι καθώς το όχημα είναι νοικιασμένο από άλλο κράτος-μέλος και σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Δίκαιο καμία χώρα-μέλος δεν μπορεί να απαγορεύσει την διάθεση υπηρεσιών εντός της ΕΕ.

Το ετήσιο κόστος της διατήρησης του ενοικιαζόμενου οχήματος με βουλγάρικες πινακίδες σε εταιρεία που δεν είνι «μέτοχος» ο ιδιοκτήτης του οχήματος ανέρχεται από 400 ευρώ το χρόνο στα οποία περιλαμβάνονται τα έξοδα των Τελών Κυκλοφορίας και της ασφάλειας.

Όσον αφορά στα τιμολόγια ή στα παραστατικά που πρέπει να προσκομίσει κάποιος χρήστης «ενοικιαζόμενου» οχήματος σε περίπτωση ελέγχου απλά θα αναγράφουν ως ημερομηνία έναρξης της χρήσης λίγες ημέρες πριν το συμβάν του ελέγχου…

Ευρωδικαστήριο: Καταδίκη της Ελλάδας για τις Διασυνοριακές συμβάσεις Leasing

Όπως είχε αποκαλύψει και το Enikonomia.gr στις 30 Μαρτίου 2016 η Ελλάδα αναγκάστηκε να καταθέσει σχετική τροπολογία στη Βουλή μετά την καταδικαστική απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου εναντίον της χώρας μας που αφορούσε στις «Διασυνοριακές συμβάσεις Leasing – Τέλη Ταξινόμησης οχημάτων» που άλλαξε ριζικά τα δεδομένα στον κλάδο της ενοικίασης και χρονομίσθωσης αυτοκινήτων.

Ειδικότερα μετά την κατάθεση και ψήφιση της σχετικής τροπολογίας επιτρέπεται η χρήση οχημάτων χρονομίσθωσης με ξένες πινακίδες κυκλοφορίας στην Ελλάδα για έξι μήνες ενώ μόλις παρέλεθει το παραπάνω χρονικό διάστημα επιβάλλεται Τέλος Ταξινόμησης:

1. Για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο παλαιότητας άνω των 18 μηνών με συντελεστη 1% επί του συνολικού Τέλους Ταξινόμησης για κάθε μήνα κυκλοφορίας και

2. Για μεταχειρισμένο αυτοκίνητο παλαιότητας άνω των 54 μηνών με συντελεστή 0,5% επί του συνολικού Τέλους Ταξινόμησης για κάθε μήνα κυκλοφορίας.

Σύμφωνα με στελέχη της αγοράς η συγκεκριμένη τροπολογία ευνοεί τις μεγάλες πολυθενικές εταιρείες οι οποίες έχουν πολύ μεγάλο στόλο αυτοκινήτων και δη μεταχειρισμένων που μπορούν να προσφέρουν σε εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα αλλά η έδρα τους βρίσκεται στο εξωτερικό και οι χρήστες να αλλάζουν όχημα κάθε έξι μήνες χωρίς να καταβάλλουν καθόλου Τέλος Ταξινόμησης.

Από την άλλη μεριά η κ. Παπανάτσιου απαντώντας σε ερώτηση που κατέθεσε ο βουλευτής Ε. Μπασιάκος, ενημέρωσε ότι η προσωρινή κυκλοφορία των οχημάτων με ξένες πινακίδες στην Ελλάδα είναι νόμιμη, εφόσον πληρούνται διάφορες προϋποθέσεις, όπως η παραμονή τους στην Ελλάδα να είναι για διάστημα έως 6 μηνών και η συνήθης κατοικία εκτός Ελλάδας. Εφόσον δεν πληρούνται αυτές οι προϋποθέσεις, τότε επιβάλλονται πρόστιμα και κυρώσεις.

Συγκεκριμένα, στην περίπτωση οχημάτων που φέρουν πινακίδες κυκλοφορίας κάποιας χώρας της ΕΕ επιβάλλεται πρόστιμο ύψους 2.500 έως και 10.000 ευρώ, ενώ στις περιπτώσεις οχημάτων με πινακίδες κυκλοφορίας τρίτων χωρών ενεργοποιούνται οι διατάξεις περί λαθρεμπορίας και επιβάλλεται πρόστιμο ίσο με το τριπλάσιο των τελών ταξινόμησης και άλλων φόρων που βαρύνουν το όχημα.

Επίσης, το όχημα κατάσχεται και υποβάλλεται μηνυτήρια αναφορά στον εισαγγελέα για λαθρεμπόριο. Σύμφωνα με την κ. Παπανάτσιου, υπάρχει αυστηρό και ξεκάθαρο θεσμικό πλαίσιο για τα οχήματα με ξένες πινακίδες.

Πηγή : link

Comodo SSL

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την απόλαυση του bestinsurance.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Περισσότερες πληροφορίες

Κανένα προσωπικό στοιχείο Χρήστη δε συλλέγεται εφόσον πρόκειται για απλή περιήγηση στον διαδικτυακό μας τόπο. (Για την απλή περιήγηση στον διαδικτυακό μας τόπο, δεν συλλέγεται κανένα προσωπικό στοιχείο του Χρήστη.) Κατά την εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολιασμού ζητείται από τους Χρήστες η παροχή προσωπικών στοιχείων, τα οποία τηρούνται για λόγους ασφαλείας, όπως προβλέπει ο νόμος. (Τα στοιχεία που δίδονται από τους χρήστες κατά την εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολιασμού τηρούνται μόνο για λόγους ασφαλείας, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου.) Cookies και διεύθυνση IP Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σας στις ιστοσελίδες μας ο υπολογιστής σας λαμβάνει ένα μικρό αρχείο, που ονομάζεται cookie. Το cookie αποθηκεύεται στον υπολογιστή ή τη συσκευή που χρησιμοποιείτε για να σερφάρετε στο διαδίκτυο. Όταν επισκέπτεστε μία από σας ιστοσελίδες σας δέχεστε στον υπολογιστή σας ένα ή περισσότερα cookies. Το cookie είναι ένα μικρό αρχείο το οποίο τοποθετείται στον υπολογιστή ή τη συσκευή σας με την οποία περιηγείστε στο διαδίκτυο

Close