11/12/2016

11
Dec

Λαγκάρντ: Ήμουν λίγο αμελής στην υπόθεση Ταπί, αλλά αθώα

Λαγκάρντ: Ήμουν λίγο αμελής στην υπόθεση Ταπί, αλλά αθώα.Η γενική διευθύντρια του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου Κριστίν Λαγκάρντ εξέφρασε σήμερα την βεβαιότητά της ότι δεν προέβη σε κανένα σφάλμα ενόψει της ακροαματικής διαδικασία που ξεκινά αύριο με επίκεντρο την αποζημίωση που καταβλήθηκε σε έναν επιχειρηματία όταν εκείνη ήταν υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας.

Στο μικροσκόπιο της Δικαιοσύνης αναμένεται να τεθεί ο ρόλος που διετέλεσε η Κριστίν Λαγκάρντ για την καταβολή της αποζημίωσης ύψους 400 εκατομμυρίων ευρώ προς τον Μπερνάρ Ταπί το 2008 όταν εκείνη ήταν υπουργός Οικονομικών στην κυβέρνηση του τότε προέδρου Νικολά Σαρκοζί.

«Η αμέλεια είναι ένα παράπτωμα που διαπράττεται χωρίς πρόθεση. Νομίζω ότι όλοι μας είμαστε λίγο αμελείς κάποιες φορές στην ζωή μας. Έκανα τη δουλειά μου όσο καλύτερα μπορούσα, εντός των ορίων όσων γνώριζα» τόνισε η ίδια σε συνέντευξη που παραχώρησε στο τηλεοπτικό δίκτυο France 2.

Η Λαγκάρντ αρνήθηκε επιπλέον ότι ευνόησε τον Ταπί ή ότι έδρασε ακολουθώντας τις εντολές του Νικολά Σαρκοζί.

Πηγή:link

11
Dec

Διαψεύδει δημοσίευμα το Υπουργείο Οικονομικών

Διαψεύδει δημοσίευμα το Υπουργείο Οικονομικών.Οι φερόμενοι διάλογοι ανάμεσα στον Ευκλείδη Τσακαλώτο και ομολόγους του, οι οποίοι παρουσιάζονται στην εφημερίδα το Βήμα της Κυριακής και αναπαράγονται στο Διαδίκτυο, ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα, αναφέρει σε ανακοίνωση το Υπουργείο Οικονομικών.

Καμία τέτοια συζήτηση με αναφορά σε εκλογές από μέρους του υπουργού Οικονομικών δεν έγινε στο Eurogroup της 5ης Δεκεμβρίου 2016. Ούτε εντός, ούτε στο περιθώριο αυτού.

Οι πολιτικές σκοπιμότητες δεν υπηρετούνται επαρκώς με ψεύδη, υπογραμμίζει το Υπουργείο.

Πηγή : link

11
Dec

Πώς θα δηλώσετε τον ακατάσχετο λογαριασμό

Πώς θα δηλώσετε τον ακατάσχετο λογαριασμό.Αυτόματα κατάσχονται από τις τράπεζες για λογαριασμό της Εφορίας τα ποσά που κατατίθενται στους τραπεζικούς λογαριασμούς οφειλετών του Δημοσίου, οι οποίοι δεν έχουν τακτοποιήσει τα χρέη τους. Ταυτόχρονα, όσοι πολίτες χρωστούν στο Δημόσιο μεγάλα ποσά, κινδυνεύουν πλέον να βρεθούν αντιμέτωποι ακόμη και με κατασχέσεις της πρώτης τους κατοικίας, καθώς αυτή δεν προστατεύεται έναντι των μέτρων αναγκαστικής εκτέλεσης που μπορεί να επιβάλει το Δημόσιο.

Μόνο «όπλο» για τους οφειλέτες είναι να δηλώσουν ένα τραπεζικό λογαριασμό ως ακατάσχετο στο taxisnet για να προστατεύσουν ποσά μέχρι 1.250 ευρώ μηνιαίως.

Για να δηλώσετε τον ακατάσχετο λογαριασμό πρέπει να μεταβείτε στην ειδική εφαρμογή του taxisnet στη διεύθυνση και για να εισέλθετε χρησιμοποιήστε τους κωδικούς του λογαριασμού σας στο taxisnet.

Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει για να ολοκληρώσει τη διαδικασία δήλωσης του ακατάσχετου λογαριασμού είναι τα εξής:

Α. Να εισέλθει στην ηλεκτρονική υπηρεσία του Taxisnet από την αρχική σελίδα www.gsis.gr και να επιλέξει «Δήλωση Ακατάσχετου Λογαριασμού» στην κατηγορία «Υπηρεσίες προς πολίτες».

Β. Να υποβάλει ηλεκτρονικά αίτηση – υπεύθυνη δήλωση και να δηλώσει τον αριθμό του τραπεζικού λογαριασμού (σε μορφή ΙΒΑΝ). Από τη στιγμή που θα δηλωθεί το ΙΒΑΝ, πρέπει να εκτυπωθεί η αίτηση και να προσκομιστεί στην τράπεζα.

H ισχύς του εντύπου προστασίας έναντι των κατασχέσεων στον τραπεζικό λογαριασμό που θα δηλωθεί, ξεκινά από την επόμενη ημέρα της προσκόμισης του αποδεικτικού στην τράπεζα.

Μετά την υποβολή της αίτησης από τον φορολογούμενο, ακολουθούν τρία στάδια έως ότου ενεργοποιηθεί το μέτρο του ακατάσχετου ορίου των 1.250 ευρώ:

1. Η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (ΔΗΛΕΔ) στέλνει αυθημερόν στις τράπεζες τα στοιχεία των ηλεκτρονικών αιτήσεων.

2. Οι τράπεζες ελέγχουν κατά πόσο το ΑΦΜ της αίτησης ταιριάζει με το ΙΒΑΝ του τραπεζικού λογαριασμού που έχει δηλωθεί ως ακατάσχετος και απαντούν επίσης αυθημερόν στην ΔΗΛΕΔ για το αν εγκρίνεται ή απορρίπτεται το σχετικό αίτημα.

3. Ενημερώνεται ο φορολογούμενος για το αν εγκρίθηκε το αίτημά του ή όχι.

Πηγή : link

11
Dec

Οι 11 χειρότερες ατάκες που μας λένε ξανά και ξανά τα αφεντικά μας και μας κάνουν να τρέχουμε προς την έξοδο

Οι 11 χειρότερες ατάκες που μας λένε ξανά και ξανά τα αφεντικά μας και μας κάνουν να τρέχουμε προς την έξοδο.Το «χτίσιμο» των εργασιακών σχέσεων στον επαγγελματικό χώρο όπου άνθρωποι συχνά τόσο διαφορετικοί μεταξύ τους πρέπει όχι μόνο να συνυπάρξουν αλλά και να δημιουργήσουν, είναι πάντα μια δύσκολη εξίσωση.

Όταν οι σχέσεις και το γενικότερο κλίμα στον εργασιακό χώρο μεταξύ προϊσταμένων και υπαλλήλων είναι άσχημα, οι ευθύνες σίγουρα δεν βαρύνουν μόνο τη μία πλευρά. Δεδομένου όμως ότι ο τόνος δίνεται από την «κεφαλή» και στην τελική είναι ο εκάστοτε προϊστάμενος αυτός που εκ της θέσεως του καλείται να θέσει τους «κανόνες εμπλοκής» σε έναν εργασιακό χώρο, έχει και το μεγαλύτερο μερίδιο αυτής της ευθύνης. Εξ άλλου είναι αυτή η ίδια η ικανότητα του να διαχειριστεί το ανθρώπινο δυναμικό που θα κρίνει το αποτέλεσμα της δουλειάς και σε μεγάλο βαθμό και την δική του αποδοτικότητα και επάρκεια.

 

[expander_maker more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Διαβάστε λιγότερα”]Κάποιοι τα καταφέρνουν καλύτερα, κάποιοι χειρότερα, κάποιοι είναι άκρως ακατάλληλοι και άλλοι είναι πραγματικά φτιαγμένοι για να διοικούν. Ελάχιστοι όμως από εμάς έχουμε υπάρξει τόσο τυχεροί στον εργασιακό μας βίο, ώστε να μην έχουμε ακούσει, σε κάποιες περιπτώσεις ξανά και ξανά, τις θανατηφόρες όσο και συχνά ανόητες ατάκες που τόσο συχνά αρέσκονται να εκσφενδονίζουν οι έχοντες- καλώς ή κακώς- την εξουσία.

Και σίγουρα κάποιες από αυτές τις έχετε ακούσει:

  1. «Εγώ είμαι το αφεντικό, οπότε πρέπει να κάνεις αυτό που σου λέω».Μην εκφράζετε τόσο υπερβολικά την εξουσία που έχετε. Η αλληλεπίδραση με όρους σεβασμού είναι ιδιαίτερα σημαντική γι αυτό καλύτερα να προτιμάτε έναν καρποφόρο διάλογο.
  2. «Δεν είναι καλή ιδέα».Κυρίως οι πιο νέοι σε ηλικία εργαζόμενοι δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό όταν τους ενθαρρύνουν. Η απόρριψη των ιδεών τους με αυτό τον αρνητικό, απότομο, κοφτό τρόπο, αντί μιας πιο θετικής προσέγγισης και συζήτησης, θα τους αποθαρρύνει.
  3. «Έτσι το κάναμε πάντα». Η νέα γενιά αναζητά εργασιακές συνθήκες όπου υπάρχει επαρκής ελευθερία για πρωτοβουλίες, περιθώριο για δημιουργία και διάθεση για καινοτομίες. Η «παράδοση» είναι λιγότερο σημαντική γι’ αυτούς.
  4. «Δεν έχεις ιδέα τι σημαίνει σκληρή δουλειά». Μια ατάκα που λέει πάντα η παλαιότερη γενιά εργαζομένων στους νεότερους συναδέλφους. Απλά θυμηθείτε πόσο άσχημα σας έκανε να αισθάνεστε αυτή η ατάκα όταν την ακούγατε όταν ήσασταν νέοι. Γι αυτό μην μειώνεται την προσπάθεια που καταβάλλουν οι νεότεροι σε ηλικία εργαζόμενοι.
  5. «Είσαι ο μόνος/η που έχει πρόβλημα με αυτό». Η ανοιχτή επικοινωνία με αντικείμενο την εξεύρεση κοινά αποδεκτών λύσεων είναι πιο αποδοτική από το ρίχνουμε το φταίξιμο σε κάποιον ή να κάνουμε συγκρίσεις. Και φυσικά δεν είναι επιτρεπτό να προσβάλουμε ανθρώπους κατά τη διάρκεια μιας διαφωνίας.
  6. «Επειδή το λέω εγώ». Η απαίτηση περί τυφλής υπακοής στην εξουσία δεν ταιριάζει και πολύ στη νέα γενιά εργαζομένων. Προτιμούν να βλέπουν τη μεγάλη εικόνα και θέλουν να κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο το έργο τους εντάσσεται σε ένα γενικότερο project. Μια τέτοια απάντηση, φυσικά δεν είναι επαρκής.
  7. «Εάν δεν σου αρέσει θα βρω κάποιον άλλο/η». Οι απειλές, σε συνδυασμό με την προβολή της ιδέας σε έναν εργαζόμενο πως δεν έχει αξία ως μονάδα- και άρα η δουλειά του δεν αναγνωρίζεται- οδηγούν στη λογική «για εμάς είσαι αναλώσιμος». Και αυτή η λογική είναι ο πιο σίγουρος δρόμος που μπορεί να ακολουθήσει ένα προϊστάμενος για να αποξενώσει έναν εργαζόμενο και να τον καταστήσει αδιάφορο για τη δουλειά του.
  8. «Αυτό δεν σε αφορά». Η νέα γενιά εργαζομένων δεν ενδιαφέρεται για τα παραδοσιακά «όρια» που πολλοί βάζουν στους χώρους εργασίας. Εάν δεν επιτρέπεται να αποκαλύψετε κάποια πληροφορία, πείτε όσο περισσότερα μπορείτε και κάντε το με ευπρεπή τρόπο.
  9. «Είσαι τυχερός/η και που έχεις δουλειά». Το δίπολο και παράλληλα δίλημμα «εργαζόμενος» ή «άνεργος» είναι κάτι που δεν «αναγνωρίζουν» ή δεν αποδέχονται πολλοί από τους νέους εργαζόμενους. Πιστεύουν ότι εκεί έξω υπάρχουν πολλές επιλογές- καλές ή κακές- και δεν αισθάνονται πλέον ευγνώμονες απλά και μόνο επειδή έχουν μια δουλειά – ειδικά εάν αυτή τους οδηγεί σε αδιέξοδο ή τους δυσκολεύει.
  10. «Δεν θέλω να ακούω γκρίνια». Σε κανέναν δεν αρέσει να ακούει διαρκώς τα παράπονα ενός γκρινιάρη αλλά το να του «κλείνει το στόμα» δεν λύνει και το πρόβλημα. Θα ήταν πολύ καλύτερα να βρίσκατε έναν τρόπο να τους δείξετε πως να επικοινωνούν ποιο δημιουργικά και αποτελεσματικά.
  11. «Δεν είναι δική σου δουλειά». Μη κολλάτε στα «όρια»,τις «ταμπέλες» και στους «ρόλους». Αντ αυτού δημιουργήστε συνθήκες για πιο δημιουργικές συζητήσεις και προσπαθήστε να επικοινωνήσετε με το ομαδικό πνεύμα, τον ενθουσιασμό κλπ των νεότερων συναδέλφων σας

 

Πηγή:link[/expander_maker]

Comodo SSL

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την απόλαυση του bestinsurance.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Περισσότερες πληροφορίες

Κανένα προσωπικό στοιχείο Χρήστη δε συλλέγεται εφόσον πρόκειται για απλή περιήγηση στον διαδικτυακό μας τόπο. (Για την απλή περιήγηση στον διαδικτυακό μας τόπο, δεν συλλέγεται κανένα προσωπικό στοιχείο του Χρήστη.) Κατά την εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολιασμού ζητείται από τους Χρήστες η παροχή προσωπικών στοιχείων, τα οποία τηρούνται για λόγους ασφαλείας, όπως προβλέπει ο νόμος. (Τα στοιχεία που δίδονται από τους χρήστες κατά την εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολιασμού τηρούνται μόνο για λόγους ασφαλείας, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου.) Cookies και διεύθυνση IP Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σας στις ιστοσελίδες μας ο υπολογιστής σας λαμβάνει ένα μικρό αρχείο, που ονομάζεται cookie. Το cookie αποθηκεύεται στον υπολογιστή ή τη συσκευή που χρησιμοποιείτε για να σερφάρετε στο διαδίκτυο. Όταν επισκέπτεστε μία από σας ιστοσελίδες σας δέχεστε στον υπολογιστή σας ένα ή περισσότερα cookies. Το cookie είναι ένα μικρό αρχείο το οποίο τοποθετείται στον υπολογιστή ή τη συσκευή σας με την οποία περιηγείστε στο διαδίκτυο

Close