15/09/2016

15
Sep

Μήνυμα Μαξίμου σε Στουρνάρα για Τράπεζα Αττικής

Μήνυμα Μαξίμου σε Στουρνάρα για Τράπεζα Αττικής.Οι πληροφορίες πως η Τράπεζα της Ελλάδος θέτει βέτο στην προτεινόμενη νέα διοίκηση της Τράπεζας Αττικής και απαγορεύει τη χορήγηση δανείων μέχρι νεοτέρας, προκαλούν την αντίδραση της κυβέρνησης, η οποία δια κύκλων καλεί το Γιάννη Στουρνάρα να μην αντιδρά σπασμωδικά και να μη θέτει σε κίνδυνο την τραπεζική ευστάθεια, συνδέοντας το θέμα με την εισαγγελική έρευνα σε βάρος της συζύγου του διοικητή.

Κυβερνητικοί κύκλοι ειδικότερα απαντώντας στις διαρροές που έκαναν νωρίτερα κύκλοι της ΤτΕ σχολίαζαν πως “εάν αληθεύουν όσα ως φήμες διαρρέουν από την ΤτΕ περί έκτακτων αποφάσεων από πλευράς διοικητή σε βάρος της σταθερότητας της Τράπεζας Αττικής, εκφράζουμε την έντονη ανησυχία μας”.

Οι ίδιοι κύκλοι τόνιζαν πως: “Ο διοικητής της ΤτΕ δεν μπορεί να αντιδρά σπασμωδικά και να θέτει σε κίνδυνο την τραπεζική ευστάθεια”, αποδίδοντας την κίνηση αυτή σε αντίδραση στην εισαγγελική έρευνα σε βάρος της Σταυρούλας Στουρνάρα στο πλαίσιο προκαταρκτικής εξέτασης που διενεργείται με αφορμή καταγγελίες για οικονομικές ατασθαλίες στιο ΚΕΕΛΠΝΟ.

“Ακόμη και εάν ο κ.Στουρνάρας αισθάνεται ότι αδικείται από επιλογές της Δικαιοσύνης οφείλει να σεβαστεί την ανεξαρτησία της και σε καμία περίπτωση να μη θέτει σε κίνδυνο την τραπεζική ευστάθεια, βάζοντας τις τράπεζες προσωπική του ασπίδα”, έλεγαν ειδικότερα κυβερνητικές πηγές.

ΠΟΛΙΤΙΚΗ
Μήνυμα Μαξίμου σε Στουρνάρα για Τράπεζα Αττικής

ΒΙΚΥ ΣΑΜΑΡΑ 15 ΣΕΠ. 2016 22:51
Article Image
Ο υπουργός Οικονομικών θα ζητήσει τη σύγκληση του Συμβουλίου Τραπεζικής Ευστάθειας. Η ΤτΕ απέπεμψε τέσσερις από το ΔΣ και έκοψε τη δυνατότητα χορήγησης δανείων. Κυβερνητικοί κύκλοι το αποδίδουν στην έρευνα σε βάρος της συζύγου Στουρνάρα

Οι πληροφορίες πως η Τράπεζα της Ελλάδος θέτει βέτο στην προτεινόμενη νέα διοίκηση της Τράπεζας Αττικής και απαγορεύει τη χορήγηση δανείων μέχρι νεοτέρας, προκαλούν την αντίδραση της κυβέρνησης, η οποία δια κύκλων καλεί το Γιάννη Στουρνάρα να μην αντιδρά σπασμωδικά και να μη θέτει σε κίνδυνο την τραπεζική ευστάθεια, συνδέοντας το θέμα με την εισαγγελική έρευνα σε βάρος της συζύγου του διοικητή.

Κυβερνητικοί κύκλοι ειδικότερα απαντώντας στις διαρροές που έκαναν νωρίτερα κύκλοι της ΤτΕ σχολίαζαν πως “εάν αληθεύουν όσα ως φήμες διαρρέουν από την ΤτΕ περί έκτακτων αποφάσεων από πλευράς διοικητή σε βάρος της σταθερότητας της Τράπεζας Αττικής, εκφράζουμε την έντονη ανησυχία μας”.

Οι ίδιοι κύκλοι τόνιζαν πως: “Ο διοικητής της ΤτΕ δεν μπορεί να αντιδρά σπασμωδικά και να θέτει σε κίνδυνο την τραπεζική ευστάθεια”, αποδίδοντας την κίνηση αυτή σε αντίδραση στην εισαγγελική έρευνα σε βάρος της Σταυρούλας Στουρνάρα στο πλαίσιο προκαταρκτικής εξέτασης που διενεργείται με αφορμή καταγγελίες για οικονομικές ατασθαλίες στιο ΚΕΕΛΠΝΟ.

“Ακόμη και εάν ο κ.Στουρνάρας αισθάνεται ότι αδικείται από επιλογές της Δικαιοσύνης οφείλει να σεβαστεί την ανεξαρτησία της και σε καμία περίπτωση να μη θέτει σε κίνδυνο την τραπεζική ευστάθεια, βάζοντας τις τράπεζες προσωπική του ασπίδα”, έλεγαν ειδικότερα κυβερνητικές πηγές.

ADVERTISING

Μάλιστα, ο υπουργός Οικονομικών Ευκλείδης Τσακαλώτος προτίθεται να ζητήσει άμεσα την έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου Τραπεζικής Ευστάθειας, προκειμένου να έχει πλήρη ενημέρωση για τις προθέσεις της ΤτΕ.

Νωρίτερα, από την πλευρά της ΤτΕ είχε διαρρεύσει ότι αποφάσισε να μην εγκρίνει το νέο διοικητικό συμβούλιο που είχε προτείνει η κυβέρνηση και να απαγορεύσει τις χορηγήσεις μέχρι νεωτέρας, κάτι που σημαίνει ότι η Τράπεζα Αττικής δε θα είναι σε θέση να χορηγήσει νέα δάνεια.

Ειδικότερα, η ΤτΕ κατά τις διαρροές αυτές θέτει βέτο στους προτεινόμενους από την κυβέρνηση Παναγιώτη Ρουμελιώτη και Γεράσιμο Σαπουτζόγλου και απομακρύνει τη μεταβατική πρόεδρο Άννα Πουσκουρή και τον πρόεδρο του ΤΣΜΕΔΕ Κωνσταντίνο Μακέδο.
Πηγή : link


 

15
Sep

Κρέτσος: Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχει ασυμβίβαστο μεταξύ καναλάρχη και κάποιου επιχειρηματία

Κρέτσος: Πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχει ασυμβίβαστο μεταξύ καναλάρχη και κάποιου επιχειρηματία.Σχολιάζοντας τις επικρίσεις της αντιπολίτευσης μετά την εφαρμογή της κοινοτικής οδηγίας περί κατάργησης του ασυμβίβαστου μεταξύ εργολάβου και καναλάρχη, ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας Λευτέρης Κρέτσος, μιλώντας στο ραδιόφωνο του Αθήνα 9,84 είπε ότι πουθενά στην Ευρώπη δεν υπάρχει ασυμβίβαστο μεταξύ καναλάρχη και κάποιου επιχειρηματία που συνάπτει δημόσιες συμβάσεις.

«Όσοι έχουν λοιπόν τον “μανδύα” της ευρωπαϊκής φωνής θα έπρεπε να το γνωρίζουν», πρόσθεσε ο κ. Κρέτσος. Η Ελλάδα το 2015, είχε μία μείωση στην οπτικοακουστική παραγωγή κατά 36%, απαντώντας εμμέσως και στις αιτιάσεις της αξιωματικής αντιπολίτευσης ότι μόνο η αδειοδότηση φέρνει ανεργία στον κλάδο.

Στην Ελλάδα έχουν χάσει την αξιοπιστία τους τα παραδοσιακά μέσα ενημέρωσης και κυρίως η τηλεόραση, με αποτέλεσμα μεγάλο μέρος του κοινού να ενημερώνεται από τα κοινωνικά δίκτυα, και αυτό δικαιολογεί εν μέρει την τεράστια παραφιλολογία και στο θέμα αδειοδότησης των καναλιών, το οποίο ήταν συνταγματική υποχρέωση της χώρας, τόνισε ο γ.γ. Ενημέρωσης.

Το φάσμα δεν μπορεί να χωρέσει απεριόριστα κανάλια, σημείωσε ο κ. Κρέτσος, τη στιγμή που η DIGEA αυτή τη στιγμή παραβιάζει κανονισμούς σε σχέση με το HD και άλλες παραμέτρους. Έχουμε μελετήσει το φάσμα και βάσει μελετών δεν μπορούμε να μιλάμε για απεριόριστα κανάλια, και με κανόνες της αγοράς και βάση τεχνολογικών υποδομών, πρόσθεσε.

Η αδιάβλητη διαδικασία της αδειοδότησης προχωρά κανονικά, τόνισε, και τώρα είναι στο χέρι της Δικαιοσύνης (αναφερόμενος και στις αποφάσεις του ΣτΕ) να κάνει τη δουλειά της. Εμείς, συμπλήρωσε ο γγ Ενημέρωσης, θεωρούμε ότι από την πλευρά μας κάνουμε το σωστό και ότι λειτουργούμε με βάση του όσα ορίζει ο νόμος και το Σύνταγμα.

Σχετικά με το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης, είπε ότι η κυβέρνηση ήθελε από την αρχή ισχυρό ΕΣΡ, αλλά δεν μπορεί να παραλύσει το κράτος εάν κάποιες πολιτικές δυνάμεις εμποδίσουν το μέσο. Ο νόμος Παππά είναι απολύτως συμβατός με το Σύνταγμα, καθώς και όλες οι αποφάσεις της ΓΓΕΕ, το πόθεν έσχες, τα πρακτικά κλπ, είναι σύννομα, συμπλήρωσε. Έκανε λόγο για ένα «παράλυτο» ΕΣΡ τα τελευταία χρόνια, «αφημένο», το οποίο με τον τρόπο αυτό συνετέλεσε και στην αποσύνθεση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου. «Ωστόσο, το ΕΣΡ δεν είναι αυτοσκοπός», τόνισε, «είναι το μέσο για τις συνταγματικές επιταγές που πρέπει να εφαρμόζονται».

Η κυβέρνηση θα εφαρμόσει τους νόμους και ό,τι πει η Δικαιοσύνη, δήλωσε αναφορικά με την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που αναμένεται, ενώ τόνισε πως «σε σχέση με τον διαγωνισμό αισθανόμαστε δικαιωμένοι γιατί ήταν επιτυχημένος και από πλευράς διαδικασίας και από το ύψος του τελικού τιμήματος για το Δημόσιο, αλλά και από πλευράς ισονομίας».

Τα κανάλια μετά τις 80 μέρες που απομένουν μέχρι την εφαρμογή του νόμου δεν κλείνουν, σημείωσε ο κ. Κρέτσος, απλά θα σταματήσουν να εκπέμπουν σε ψηφιακή ευρυεκπομπή. Από εκεί και πέρα, μπορούν να παράγουν και να διανέμουν περιεχόμενο και να εκπέμψουν με άλλες μορφές τεχνολογίας, πρόσθεσε. «Δεν μπαίνει μαύρο» τόνισε ο κ. Κρέτσος, «έχει υπάρξει αρκετό διάστημα για να προετοιμαστούν όλοι, για μια διαδικασία αδειοδότησης που έπρεπε να έχει γίνει εδώ και 27 χρόνια».

Όσον αφορά τις οικονομικές προσφορές στον διαγωνισμό, σημείωσε ότι ο έλεγχος του πόθεν έσχες έγινε με βάση όσα αναφέρονται στην προκήρυξη του νόμου. «Όποιος αισθάνεται ότι έχει αδικηθεί», προσέθεσε, «μπορεί να πάει στα δικαστήρια». Για το αν τα κανάλια που πήραν άδεια είναι βιώσιμα, δήλωσε ότι με τις νέες εφαρμογές της τεχνολογίας σε όλους τους οπτικοακουστικούς τομείς, υπάρχουν δυνατότητες για τους νέους επιχειρηματίες.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

15
Sep

Eurostat: Στο 0,4% ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα

Eurostat: Στο 0,4% ο ετήσιος πληθωρισμός στην Ελλάδα, σε σχέση με 0,2% τον Ιούλιο, σύμφωνα με στοιχεία που δημοσιεύει σήμερα η Eurostat.

Συνολικά, στην ευρωζώνη ο ετήσιος πληθωρισμός τον Αύγουστο ήταν 0,2%, σταθερός σε σχέση με τον Ιούλιο. Ένα χρόνο πριν ο πληθωρισμός στην ευρωζώνη ήταν 0,1%. Σε επίπεδο Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο ετήσιος πληθωρισμός ήταν 0,3% το Αύγουστο, σε σχέση με 0,2% τον Ιούλιο και 0% ένα χρόνο πριν.

Αρνητικοί ετήσιοι ρυθμοί πληθωρισμού παρατηρήθηκαν τον Αύγουστο του 2016 σε 12 κράτη-μέλη της ΕΕ. Τα χαμηλότερα ετήσια ποσοστά καταγράφηκαν στην Κροατία (-1,5%), τη Βουλγαρία (-1,1%) και τη Σλοβακία (-0,8%). Τα υψηλότερα ετήσια ποσοστά καταγράφηκαν στο Βέλγιο (2%), τη Σουηδία (1,2%) και την Εσθονία (1,1%). Σε σύγκριση με τον Ιούλιο του 2016, ο ετήσιος πληθωρισμός μειώθηκε σε επτά κράτη-μέλη, παρέμεινε σταθερός σε έξι και αυξήθηκε σε 15.

Πηγή:link

15
Sep

Οκτώβριο οι πρώτες άδειες εταιρειών διαχείρισης δανείων

Οκτώβριο οι πρώτες άδειες εταιρειών διαχείρισης δανείων.Μέσα στο πρώτο δεκαήμερο του Οκτωβρίου αναμένεται να χορηγηθούν από την Τράπεζα της Ελλάδος ΕΛΛ-2,00% οι πρώτες άδειες σε εταιρείες διαχείρισης δανείων και την περίοδο αυτή βρίσκεται σε εξέλιξη η εξέταση των αιτήσεων και των ογκωδέστατων φακέλων που τις συνοδεύουν.

Στις περισσότερες από έξι εταιρείες που έχουν προχωρήσει ήδη στη διαδικασία περιλαμβάνονται μεγάλοι του κλάδου, αλλά και εξειδικευμένα ελληνικά σχήματα που συνεργάζονται με ξένα funds. Η Aktua Hellas, η Pillarstone του KKR, η Αlvarez and Marsal, η Centerbridge, η Kaican Hellas και η νεοϊδρυθείσα 3R and Αssociates είναι μεταξύ των εταιρειών που ενδιαφέρονται να μπουν στην αγορά προβληματικών δανείων, που φθάνει τα 108 δισ. ευρώ, ενώ σε αναμονή συμπλήρωσης του νομοθετικού πλαισίου βρίσκονται και άλλοι παίκτες.

Οι καθυστερήσεις όσον αφορά το νομοθετικό πλαίσιο και ειδικά ο εξωδικαστικός συμβιβασμός, η συνολική διευθέτηση οφειλών προς τράπεζες και Δημόσιο, όπως και η νομική κάλυψη στελεχών που εγκρίνουν αναδιαρθρώσεις είναι κρίσιμες παράμετροι για τη δευτερογενή αγορά και κρατούν σε εκκρεμότητα και άλλες εταιρείες.

Oι ήδη ανακοινωθείσες συνεργασίες τραπεζών με εξειδικευμένες εταιρείες βρίσκονται εδώ και μήνες στη λίστα των ενδιαφερομένων. Η συνεργασία της Alpha Bank ΑΛΦΑ-0,61% με την ισπανική Aktua, την οποία εσχάτως εξαγόρασε το Lindorff Group, έχει οδηγήσει στην ίδρυση της Aktua Hellas που θα διαχειρίζεται δάνεια λιανικής της ελληνικής τράπεζας που θα φθάσουν τα 10 δισ. ευρώ και αναμένεται να λειτουργήσει στο πρώτο τρίμηνο του 2017.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η ίδρυση της κοινοπραξίας των τραπεζών Eurobank και Αlpha Bank με την Pillarstone, την εξειδικευμένη στη διαχείριση και αναχρηματοδότηση επιχειρηματικών προβληματικών δανείων πλατφόρμα της KKR, ενώ σε συζητήσεις για να συμμετάσχει βρίσκεται και η Πειραιώς, ανεβάζοντας τη μαγιά των μεγάλων επιχειρηματικών δανείων που θα ενταχθούν στην πλατφόρμα της Pillarstone στο 1,8 δισ. Η Alvarez and Marsal έχει ενισχύσει το γραφείο της στην Αθήνα με επικεφαλής τον Μάριο Κολιόπουλο και έχει ήδη ευρύ πεδίο εργασιών, μεταξύ των οποίων την αξιολόγηση χαρτοφυλακίων των τραπεζών και το restructruring επιχειρήσεων. Ενδιαφέρον για τη διαχείριση καταναλωτικών δανείων έχει η Kaican Ηellas, ενώ στο κομμάτι της διαχείρισης επιχειρηματικών δανείων θα δραστηριοποιηθεί η 3R and Αssociates. Στο πεδίο του private equity εντοπίζεται η δραστηριότητα του αμερικανικού fund Centerbridge.

H ΤτΕ ζητεί από τις εταιρείες διαχείρισης και αγοράς δανείων να στήσουν μια μικρή «τράπεζα», προκειμένου να διασφαλίσει ότι η δευτερογενής αγορά που δημιουργείται θα λειτουργήσει αποτελεσματικά. Σε εξέλιξη βρίσκεται η εξέταση των σχετικών φακέλων που περιέχουν ως και 500 σελίδες και υπολογίζεται ότι τουλάχιστον επτά με δέκα εταιρείες θα μπουν σε αυτή τη φάση σε διαδικασία αδειοδότησης. Παράλληλα, οι εκπρόσωποι των εταιρειών έχουν επαφές με τράπεζες και επιχειρούν να αναδείξουν τα πλεονεκτήματα των προτάσεών τους σε τρία σημεία: τα ποσοστά ανακτησιμότητας, τον χρόνο του recovery και το κόστος.

Σύμφωνα με τον νόμο, οι άδειες χορηγούνται εντός δύο μηνών από την κατάθεσή τους. Οι προϋποθέσεις είναι αυστηρές, ενώ για τις εταιρείες που θα προχωρούν σε αναχρηματοδότηση απαιτήσεων ζητείται μετοχικό κεφάλαιο ύψους 4,5 εκατ., αλλά και πρόσθετες απαιτήσεις σε επίπεδο διακυβέρνησης, ακόμη και τμήμα risk management. Οι ενδιαφερόμενοι δημιουργούν σε κάθε εταιρεία τη δομή μιας μικρής τράπεζας και «τρέχουν» παρουσιάσεις και συζητήσεις των παικτών της αγοράς με τραπεζικούς ομίλους. Εκτός από τις δύο ολοκληρωμένες συμφωνίες, του KKR με την Alpha Bank και τη Eurobank και της Aktua με την Alpha Bank, υπάρχουν προχωρημένες συζητήσεις για συμφωνίες ανάθεσης χαρτοφυλακίων.

 

Πηγή:link

15
Sep

Τα σχέδια της Alibaba για την Ελλάδα

Τα σχέδια της Alibaba για την Ελλάδα.Συνεργασίες σε δύο διαφορετικά επίπεδα αναζητά ο κινεζικός κολοσσός ψηφιακής τεχνολογίας και ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba στην Ελλάδα, όπως διαφάνηκε από την επίσημη παρουσίαση του γκρουπ σε χθεσινή εκδήλωση στο ξενοδοχείο Χίλτον, η οποία πραγματοποιήθηκε με πρωτοβουλία του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθήνας.

Οι εκπρόσωποι του Alibaba group παρουσίασαν τέσσερις βασικές πλατφόρμες – τρεις εκ των οποίων αποτελούν market places και μία από τον χώρο του financial technology- εξηγώντας το μοντέλο τους, τις σαρωτικές επιδόσεις τους στην κινεζική αγορά αλλά και τις επιδιώξεις επέκτασης των υπηρεσιών τους παγκοσμίως. Στο πλαίσιο αυτής της επέκτασης- η οποία ουσιαστικά ξεκίνησε μόλις το 2015- περιλαμβάνεται και η Ελλάδα, η οποία ελέγχεται από γραφείο αντιπροσωπείας της Alibaba στην Ιταλία (με ευθύνη κάλυψης Ισπανίας, Ιταλίας, Ελλάδας).

Ο κινεζικός όμιλος φαίνεται ότι κινείται σε δύο επίπεδα. Αναζητά κατ’αρχάς επιχειρήσεις που θα ενδιαφερθούν να ενταχθούν στις πλατφόρμες του (με αντίτιμο ένα αρχικό ποσό εγγραφής αλλά και προμήθειες ανά πωλήσεις) ενώ παράλληλα ενδιαφέρεται για την εξεύρεση τοπικών συνεργατών, οι οποίοι μέσω franchise θα αναλάβουν την παροχή υπηρεσιών και την υποστήριξη των πλατφορμών στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Euro2day.gr, ήδη σύμβαση franchise για την Alibaba.com (Β2Β πλατφόρμα ηλεκτρονικών αγορών) έχει αναλάβει ο όμιλος Line Group, ελληνικών συμφερόντων με έδρα στη Βουλγαρία, ενώ αντίστοιχη σύμβαση franchise έχει συναφθεί για την πλατφόρμα Alitrip (market place ταξιδιωτικών υπηρεσιών) με την ελληνική εταιρία Travel Hermes, η οποία φέρεται να ελέγχει ηγετικό μερίδιο στην ελληνική αγορά όσον αφορά την εξυπηρέτηση των Κινέζων τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα.

Επιπλέον, ο όμιλος Alibaba βρίσκεται σε συζητήσεις με ελληνικές επιχειρήσεις για την προώθηση της εφαρμογής Alipay, η οποία αποτελεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα πληρωμών και συναλλαγών, και μέρος του υπο-ομίλου Ant Financial που έχει δημιουργήσει η Alibaba για να εξυπηρετεί τόσο τις συναλλαγές στις πλατφόρμες της αλλά και για να εισέλθει δυναμικά στο διεθνή χώρο του financial technology.

Εξάλλου, το μότο του ιδρυτή του ομίλου, Τζακ Μα, είναι πως «Η Alibaba γεννήθηκε στην Κίνα. Δημιουργήθηκε όμως για ολόκληρο τον κόσμο». Το στίγμα αυτής της πρόθεσης έδωσε και η Γιάνα Γκεγκ, υπεύθυνη Ανάπτυξης του συστήματος πληρωμών Alipay, αναφέροντας πως η Alipay λειτουργεί ήδη σε Μόναχο, Παρίσι, Τόκυο, Αυστραλία και αλλού, κατέχοντας παράλληλα μερίδιο 60% των ηλεκτρονικών συναλλαγών που πραγματοποιούνται στην Κίνα, με 450 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Σε ότι αφορά την πλατφόρμα T-Mall Global, η οποία αποτελεί ένα B2C market place (όπου εκατομμύρια προμηθευτές απευθύνονται στον τελικό κινέζο καταναλωτή), παρουσιάστηκε ως μια πύλη εισόδου των μικρομεσαίων ελληνικών επιχειρήσεων στην τεράστια αναπτυσσόμενη αγορά της Κίνας.

Εκ μέρους του κινεζικού κολοσσού, ο κ. Τσιπριάνι ανάφερε ότι η πλατφόρμα TMall Global –εδρεύει στο Χόνκ Κόνγκ, και ως εκ τούτου απαλλάσσει τους συνεργάτες που θα ενταχθούν σ’αυτήν να διαθέτουν εμπορευματικές αποθήκες και κατατεθειμένα σήματα των προϊόντων τους στην Κίνα (το οποίο είναι προαπαιτούμενο για εμπορικές συναλλαγές στη χώρα).

Ανάφερε ότι για την ένταξη των ενδιαφερομένων εταιριών στην πλατφόρμα, καταβάλλεται εφάπαξ αμοιβή 5.000-10.000 δολάρια (για τη δημιουργία της σχετικής ιστοσελίδας εντός της πλατφόρμας) ενώ ζητείται προμήθεια 1%-5% προμήθεια επί των συναλλαγών που θα πραγματοποιηθούν μέσω της πλατφόρμας.

Ο ίδιος δήλωσε πως οι υπηρεσίες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας περιορίζονται στην προβολή και επικοινωνία των συμμετεχόντων επιχειρήσεων, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται σ’αυτές υπηρεσίες logistics, αποστολής προϊόντων ή μάρκετινγκ. Στη δε περίπτωση συνεργασίας και με την Alipay για την ολοκλήρωση των συναλλαγών (που αποτελεί μονόδρομο δεδομένης της διείσδυσης της στο κινεζικό ηλεκτρονικό εμπόριο), η επιχείρηση επιβαρύνεται με ένα επιπλέον 1% επί των συναλλαγών. Ήδη πάντως το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Αθήνας, κατέγραψε το ενδιαφέρον 600 επιχειρήσεων για την πρόταση της T Mall Global.

Για την πλατφόρμα Alibaba.com (που στην ουσία αφορά προμηθευτές και χονδρεμπόρους), υπάρχει δυνατότητα δωρεάν εισόδου για αγοραστές και πωλητές αλλά αυτό- κατά τα στελέχη της Alibaba-, τους στερεί τη δυνατότητα «διάκρισης» ανάμεσα στα εκατομμύρια των παρουσιαζόμενων προσφορών και εταιριών. Αντίθετα με εφάπαξ αμοιβή που ξεκινά από 1.000 και αγγίζει τα 60.000 ευρώ, οι ενδιαφερόμενες εταιρίες μπορούν να αξιολογηθούν και έτσι να «ξεχωρίσουν» με ειδική σήμανση.

Σημειώνεται ότι ο όμιλος Alibaba πραγματοποιεί ετήσιο τζίρο ύψους 500 δισ. δολαρίων, απευθύνεται σε περισσότερους από 420 εκατ. πελάτες, διαχειρίζεται 35 εκατ. δέματα ημερησίως και 1 δισεκατομμύριο κωδικούς προιόντων.

Σήμερα, η Alibaba είναι ένας κολοσσός στο ηλεκτρονικό εμπόριο, περίπου ισοδύναμη με το άθροισμα των eBay, PayPal, και Amazon. Εισήλθε στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης το 2014 με μια δημόσια εγγραφή από την οποία άντλησε 21,8 δισ. δολάρια. Τέλος, σημειώνεται ότι η εταιρία αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων της από διαφημίσεις που βάζουν επιχειρήσεις και έμποροι που επιθυμούν να προωθήσουν τα προϊόντα τους στο δίκτυο της.
Πηγή : link


 

15
Sep

Στην Μπρατισλάβα με «όπλα» τον Νότο και… τον Γιούνκερ

Στην Μπρατισλάβα με «όπλα» τον Νότο και… τον Γιούνκερ.Το πρώτο «σήμα» για τις διαθέσεις των ευρωπαϊκών θεσμών απέναντι στα μείζονα της ελληνικής διαπραγμάτευσης θα δοθεί στην Μπρατισλάβα.

Αυτό εκτιμούν κυβερνητικές πηγές ένα 24ωρο πριν από την Σύνοδο Κορυφής της ΕΕ, που συγκαλείται ατύπως για να ανοίξει τη συζήτηση του τεράστιου θέματος «Η Ευρώπη μετά το Brexit».

O Aλέξης Τσίπρας θα προσέλθει σ΄ αυτήν με όπλα την «Διακήρυξη της Αθήνας» (σ.σ. του Med Clumb) και την χθεσινή παρέμβαση του Ζαν Κλοντ Γιούνκερ υπέρ της ευελιξίας στο Σύμφωνο Σταθερότητας και του διπλασιασμού του αναπτυξιακού «πακέτου» που φέρει το όνομά του (σ.σ. παρότι στην Ελλάδα η αξιοποίησή του προχωρά με αργούς ρυθμούς).

Το Μαξίμου δίνει μεγάλη έμφαση στην παρέμβαση του προέδρου της Κομισιόν ακριβώς επειδή φάνηκε να «υιοθετεί» δύο από τις θέσεις στις οποίες κατέληξε η Ευρωμεσογειακή Σύνοδος των «επτά». Γεγονός που οδηγεί πολλές πλευρές, εντός κι εκτός συνόρων, να εκτιμούν ότι ο κ. Γιούνκερ ήταν «ενήμερος» για την πρωτοβουλία Τσίπρα να καλέσει στην Αθήνα τους έξι ηγέτες του Νότου σε μία προσπάθεια διαμόρφωσης κοινής «αντι-λιτότητας» στάσης στα ευρωπαϊκά όργανα.

Στην Μπρατισλάβα θα φανεί εάν η Διακήρυξη της Αθήνας καταλήξει στα συρτάρια ή εάν οι «επτά» θα προβάλλουν συντεταγμένα τη θέση «ανάπτυξη αντί λιτότητα» – χωρίς βεβαίως να επιχειρήσουν… «αντάρτικο» στην πρεμιέρα τους.

Δηλώσεις όπως του υπουργού Οικονομικών της Μάλτας «η λιτότητα τελείωσε» ή το «καρφί» του Ιταλού πρωθυπουργού Ματέο Ρέντσι για το εκτός ορίων Μάαστριχτ υψηλό πλεόνασμα της Γερμανίας, θεωρήθηκαν ενθαρρυντικές για την τύχη του Ευρωμεσογειακού εγχειρήματος.

«Μαχαίρι» στα συνδικαλιστικά κεκτημένα

Πέραν αυτών, ο πρωθυπουργός αναμένεται να θέσει στη Σύνοδο και ζητήματα που αφορούν την ελληνική διαπραγμάτευση, όπως το χρέος και το «ευρωπαϊκό κοινωνικό κεκτημένο» (σ.σ. τις συλλογικές διαπραγματεύσεις). Και τα δύο έχουν πέσει ήδη στο τραπέζι των επαφών με τους δανειστές καθώς βρίσκονται στην κορυφή της δεύτερης αξιολόγησης.

Η κυβέρνηση ποντάρει πολλά στην επαναφορά των συλλογικών διαπραγματεύσεων/συμβάσεων και για να τις κερδίσει εμφανίζεται έτοιμη να αλλάξει εκ βάθρων τα συνδικαλιστικά «κεκτημένα» των τελευταίων δεκαετιών.

Προς τούτο, δεν πέρασαν απαρατήρητες οι δημόσιες δηλώσεις δύο υπουργών το τελευταίο τριήμερο:

* Του Γιώργου Κατρούγκαλου, ο οποίος (προ τεσσάρων ημερών) εξέφρασε «προβληματισμό» για την αδύναμη εκπροσώπηση των εργαζομένων, τονίζοντας ότι «η κυβέρνηση θέλει τα συνδικάτα να είναι δυνατά» και να διαμαρτύρονται όπου νομίζουν ότι η εξουσία τα αδικεί.

* Του αναπληρωτή υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης Χριστόφορου Βερναρδάκη, ο οποίος χθες, μέσω επιστολής που απέστειλε στην ηγεσία της ΑΔΕΔΥ, προανήγγειλε σχεδόν την κατάργηση της χρηματοδότησής της από το υπουργείο.

«Πιστεύω χρόνια τώρα στην αυτονομία των συνδικάτων από το κράτος και την εργοδοσία. Αφού θεωρείτε λοιπόν το κράτος (και εμένα!!) εργοδότη σας, ο οποίος μάλιστα ακολουθεί «νεοφιλελεύθερη» πολιτική και «συγκυβερνά με τον ΣΕΒ», θα συμφωνήσετε ασφαλώς ότι κάθε είδους οικονομική σχέση μεταξύ του κράτους και των συνδικάτων θα πρέπει να διαρραγεί.Με διευκολύνετε με την επιστολή σας και τη σχετική τοποθέτησή σας να εφαρμόσω μια πάγια θεωρητική μου θέση περί κατάργησης κάθε είδους κρατικής χρηματοδότησης σε φορείς της κοινωνικής αντιπροσώπευσης, όπως τα συνδικάτα, για οποιαδήποτε δραστηριότητά τους», σημείωσε.

Οι κυβερνητικές πηγές επιμένουν ότι ο νέος συνδικαλιστικός νόμος «δεν θα θυμίζει σε τίποτα τον σημερινό» ως προς τα προνόμια και τις επιχορηγήσεις, «όχι επειδή το ζητούν οι δανειστές αλλά διότι το προβάλλει η κυβέρνηση».

Πηγή : link

15
Sep

Public investment stimulus in surplus countries and their Eurozone spillovers

Public investment stimulus in surplus countries and their Eurozone spillovers.The spillover effects of a fiscal stimulus in normal times are likely to be small, at best. This column argues, however, that when interest rates are stuck at the zero lower bound and monetary policy does not offset the expansion, public investment in surplus countries could have significant positive GDP spillovers to the rest of the Eurozone. Given current low borrowing costs, the increase in government debt for surplus countries would be modest, while debt ratios in the rest of the Eurozone could be improved.

[expander_maker more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Διαβάστε λιγότερα”]In order not to overburden monetary policy, fiscal policy must be used to support growth if possible (if fiscal space exists), especially to boost public investment. An increase in public and private investment is part of the three-pronged EU economic policy strategy, and was reaffirmed at the G20 summit in Hangzhou through a commitment to advancing the investment agenda, with a focus on infrastructure both in terms of quantity and quality aspects. In the European context, it is also important to achieve an appropriate fiscal stance at the level of the Eurozone as a whole, and member states have been called upon to differentiate their fiscal efforts, taking into account spillovers across Eurozone countries. The question is whether an increase in public investment in countries with large current account surpluses would have positive spillover effects on other Eurozone countries.

Are GDP spillovers always positive?

Theoretically, the spillover effects of a fiscal stimulus in a monetary union are not unambiguously clear. Higher demand in expanding countries will boost exports in other countries, but in ‘normal’ times a fiscal stimulus will be accompanied by an increase in interest rates, and this will have a negative impact on other member states in a monetary union. The stimulus will also be accompanied by an appreciation of the common currency, depressing exports to the rest of the world. These two factors can reduce, or possibly even more than offset, the demand stimulus coming from higher import demand and the net effect is likely to be small. But when monetary policy is stuck at the zero lower bound and does not offset the fiscal expansion, higher inflation reduces the real interest rate and boosts output more strongly. Also at the zero lower bound, a fiscal stimulus will be accompanied by a depreciation of the common currency, which will boost GDP further. The two offsetting channels mentioned above will now instead help to strengthen the demand spillovers, and the net GDP spillovers are likely to be positive.

Empirical studies show indeed that under normal monetary policy settings, spillovers are negligible, or can even be negative in the short run (e.g. Kollmann et al. 2015). But when current monetary policy constraints are taken into account, model simulations show spillovers are positive and can be sizeable (e.g. in ‘t Veld 2013, Elekdag and Muir 2014, Blanchard et al. 2015, Deutsche Bundesbank 2016).

In a recent Economic Brief, I examine the domestic and spillover effects of an investment stimulus in surplus countries using illustrative model simulations with the Commission’s QUEST model (in ‘t Veld 2016). QUEST is a structural macroeconomic model in the New-Keynesian tradition, and the model setup used here consists of five Eurozone member states – Germany, France, Italy, Spain and the Netherlands – as well as one block for the rest of the Eurozone.

Figure 1 illustrates the importance of the monetary policy assumption. The shock is an increase in public investment in Germany and the Netherlands of 1% of GDP, and the figure shows GDP effects are significantly larger when interest rates are kept constant for two years, as could reasonably be assumed at the current juncture. Spillovers are negligible under normal monetary policy assumptions, but positive and significant under the zero lower bound when monetary policy can accommodate the fiscal stimulus.

Figure 1. Simulated GDP effects of an increase in public investment in Germany and the Netherlands of 1% of GDP (% difference from baseline)

Note: Top panel shows GDP effects under standard Taylor rule; bottom panel when interest rates are kept constant for two years.

Other spillovers of a public investment stimulus

Besides the monetary policy assumption, the effects also depend on the assumed productivity of public investment. The more efficient the investment, the larger the domestic GDP effects and the larger the international spillovers. Moreover, it is shown that, given that surplus countries can borrow at record low interest rates at the moment, the accumulation of government debt following the fiscal expansion can actually be quite modest and does not endanger long-run debt sustainability. Figure 2 illustrates this, again for a stylised increase in public investment in Germany and the Netherlands of 1% of baseline GDP for ten years, and with the policy rate kept constant for two years. The assumed output elasticity of public capital is raised from 0.09, the default in the QUEST model, to 0.17, the mean estimate found in the literature according to a meta-analysis by Bom and Ligthart (2014), and the interest rate on government borrowing is adjusted to reflect current ultra-low interest rates on government debt.

The stimulus increases GDP by 1.1% in Germany and 0.9% in the Netherlands on impact, and by more than 2% after ten years. Spillovers to the rest of the Eurozone are significant, as higher demand from the expanding countries and a depreciation of the euro boost output. GDP in the rest of the Eurozone is around 0.5% higher. Current account effects are small, however, with a reduction in surpluses of not more than 0.2% of GDP, due to larger productivity gains for Germany and the Netherlands partly offsetting the demand effects. The impact on public finances is not as unfavourable as might be expected, as higher growth boosts tax returns, and the deterioration in the government balance is limited. Government debt is in fact not more than 2% of GDP higher in Germany after ten years, and a bit more in the Netherlands, while debt ratios in the rest of the Eurozone are actually falling by around 2% due to the positive GDP spillovers. While the current account rebalancing in the Eurozone is relatively small, the debt rebalancing is in fact more significant.

Figure 2. Investment stimulus in surplus countries with monetary accommodation, high efficiency, low borrowing costs

Note: Increase in public investment in DE and NL of 1% of GDP, constant policy rates for two years, assuming higher long-run output elasticity of public capital (0.17), and lower borrowing costs in DE and NL (1%)

Conclusions

These model simulations show that at the current juncture, with interest rates constrained at the zero floor, spillovers to the rest of the Eurozone can be positive. The simulated increase in spending would reverse the downward trend in public investment, and is one of the recommendations given to Germany in the European Semester. In many countries, cuts in public investment have led to backlogs in deferred maintenance on the existing infrastructure shock. Even if measures of the quantity of infrastructure may appear high relative to other countries, there are often deficiencies in the quality of the existing infrastructure stock that could now cheaply be addressed (IMF 2014). Record low government bond rates mean low borrowing costs can be locked in, and this provides an opportunity to bring forward public infrastructure projects which should, even when debt-financed, have a higher rate of return than present borrowing costs.

Author’s note: The views expressed here are solely those of the author and do not necessarily represent the official views of the European Commission.

Source : link[/expander_maker]

15
Sep

Βραδυνή προσφορά!

Βραδυνή προσφορά : Μπες εδώ , δήλωσε τα στοιχεία σου και κέρδισε δωρεάν οδική βοήθεια για το αυτοκίνητο σου με την ασφάλιση του στην ανανέωση του συμβολαίου του.

Στο μήνυμα γράψε ότι αφορά την προσφορά δωρεάν οδικής βοήθειας.

Η προσφορά ισχύει από τις 15/09/16 και ώρα 00:01 έως τις 15/09/16 και ώρα 08:00 και αφορά νέους πελάτες.

 

 

 

 

 

 

15
Sep

WSJ: Εφικτή μία συμφωνία για αύξηση των επενδύσεων

WSJ: Εφικτή μία συμφωνία για αύξηση των επενδύσεων.Οι ηγέτες των 27 χωρών της ΕΕ, που θα συνεδριάσουν την Παρασκευή στη Μπρατισλάβα, για να εξετάσουν το μέλλον της ΕΕ μετά το Brexit, αναμένεται να συμφωνήσουν σε λίγες προτάσεις, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.

Το βρετανικό δημοψήφισμα της 23ης Ιουνίου ήγειρε θεμελιώδη ερωτήματα για το μέλλον της ΕΕ, η οποία είδε για πρώτη φορά ένα μέλος της να αποχωρεί. «Αντί, όμως, να απαντήσει αυτά τα ερωτήματα – αν χρειάζεται περισσότερη πολιτική ενοποίηση ή μία χαλαρότερη ένωση – οι ηγέτες θα εστιάσουν πιθανόν σε λίγα θέματα, στα οποία μπορούν να συμφωνήσουν: περισσότερη συνεργασία στον αγώνα κατά της τρομοκρατίας και στην ασφάλεια των συνόρων καθώς και μία πιο γενναιόδωρη επενδυτική πολιτική», αναφέρει το δημοσίευμα.

«Ποτέ άλλοτε δεν έχω δει τόσο λίγο κοινό έδαφος μεταξύ των χωρών – μελών μας. Τόσο λίγους τομείς που συμφωνούν να συνεργασθούν», δήλωσε ο Πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ. Στην ετήσια ομιλία του για την κατάσταση της Ένωσης, ο Γιούνκερ περιέγραψε μία ζοφερή εικόνα των εντάσεων και διχασμών στην ΕΕ, αλλά σημείωσε ότι η Ένωση θα αντέξει τις πιέσεις που δημιουργούνται από την ψήφο των Βρετανών υπέρ του Brexit.

Ως λύση για τα προβλήματα της Ένωσης, ο Γιούνκερ πρότεινε μία σειρά πρωτοβουλιών σε διάφορους τομείς πολιτικής, περιλαμβανομένης μίας ισχυρότερης κοινής αμυντικής και εξωτερικής πολιτικής, του διπλασιασμού του επενδυτικού ταμείου της ΕΕ και νέων πρωτοβουλιών για μία ενιαία ψηφιακή αγορά.

Ένα εσωτερικό διάγραμμα, που βασίσθηκε στις διαβουλεύσεις του Γιούνκερ με τους ηγέτες των 27 χωρών, το οποίο είναι σε γνώση της WSJ, απεικονίζει 29 διαφορετικούς τομείς ενδιαφέροντος, αλλά μόνο τρεις από αυτούς – η ενιαία αγορά, ο συντονισμός στον αγώνα κατά της τρομοκρατίας και οι πολιτικές για τον ψηφιακό τομέα – υποστηρίχθηκαν από περισσότερες από τις μισές χώρες της ΕΕ, όπως δείχνει το διάγραμμα.

Υπήρχε μικρή διάθεση, μεταξύ άλλων, για την αλλαγή των κανόνων για την κινητικότητα των εργαζομένων, τη μεταρρύθμιση του συστήματος ασύλου ή για την αλλαγή των προτεραιοτήτων του προϋπολογισμού, σημειώνει η εφημερίδα.

Πηγή : link

Comodo SSL

Τα cookies επιτρέπουν μια σειρά από λειτουργίες που ενισχύουν την απόλαυση του bestinsurance.gr. Χρησιμοποιώντας αυτόν τον ιστότοπο, συμφωνείτε με τη χρήση των cookies, σύμφωνα με τις οδηγίες μας Περισσότερες πληροφορίες

Κανένα προσωπικό στοιχείο Χρήστη δε συλλέγεται εφόσον πρόκειται για απλή περιήγηση στον διαδικτυακό μας τόπο. (Για την απλή περιήγηση στον διαδικτυακό μας τόπο, δεν συλλέγεται κανένα προσωπικό στοιχείο του Χρήστη.) Κατά την εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολιασμού ζητείται από τους Χρήστες η παροχή προσωπικών στοιχείων, τα οποία τηρούνται για λόγους ασφαλείας, όπως προβλέπει ο νόμος. (Τα στοιχεία που δίδονται από τους χρήστες κατά την εγγραφή στην ηλεκτρονική πλατφόρμα σχολιασμού τηρούνται μόνο για λόγους ασφαλείας, σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου.) Cookies και διεύθυνση IP Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης σας στις ιστοσελίδες μας ο υπολογιστής σας λαμβάνει ένα μικρό αρχείο, που ονομάζεται cookie. Το cookie αποθηκεύεται στον υπολογιστή ή τη συσκευή που χρησιμοποιείτε για να σερφάρετε στο διαδίκτυο. Όταν επισκέπτεστε μία από σας ιστοσελίδες σας δέχεστε στον υπολογιστή σας ένα ή περισσότερα cookies. Το cookie είναι ένα μικρό αρχείο το οποίο τοποθετείται στον υπολογιστή ή τη συσκευή σας με την οποία περιηγείστε στο διαδίκτυο

Close