fbpx

20/03/2016

20
Mar

«Σημαντική πρόοδο» στις συνομιλίες μεταξύ των ελληνικών αρχών και των θεσμών, διαπιστώνει ο Ντάισελμπλουμ

Σε γραπτή του δήλωση ο Ντάισελμπλουμ διαπιστώνει «σημαντική πρόοδο» στις συνομιλίες μεταξύ των ελληνικών αρχών και των θεσμών. Όπως αναφέρει, η πρώτη αξιολόγηση του ελληνικού προγράμματος διακόπτεται για το Καθολικό Πάσχα και θα συνεχιστεί στις 2 Απριλίου, με σκοπό να ολοκληρωθεί «το συντομότερο δυνατό».

Ολόκληρη η δήλωση του Γ. Ντάισελμπλουμ: «Οι συνομιλίες μεταξύ της ελληνικής κυβέρνησης και των θεσμών ήταν εποικοδομητικές από το ξεκίνημα της αποστολής. Σημαντική πρόοδος έχει επιτευχθεί στα εκκρεμή ζητήματα όπως η φορολόγηση του εισοδήματος και η μεταρρύθμιση του ασφαλιστικού.

»Οι εργασίες είναι σε εξέλιξη και θα συνεχιστούν μετά τις διακοπές του Πάσχα. Οι επικεφαλής της αποστολής των θεσμών στην Αθήνα θα επιστρέψουν στις 2 Απριλίου για να συνεχίσουν τις διαβουλεύσεις με στόχο να ολοκληρώσουν την αξιολόγηση το συντομότερο δυνατό».

Πηγή : link

[contesthopper contest=”4741″]
20
Mar

10 τρόποι να μειώσετε την κατανάλωση

10 τρόποι να μειώσετε την κατανάλωση.Η εξοικονόμηση καυσίμων είναι μια πολύ σοβαρή υπόθεση για να την αφήσουμε στα χέρια των κατασκευαστών.

Κάθε οδηγός έχει βέβαια τον προσωπικό του τρόπο οδήγησης, αλλά υπάρχουν κάποιοι κανόνες που όλοι πρέπει να ακολουθούμε, μια και στην περίπτωση των καυσίμων, κυριολεκτικά βάζουμε φωτιά στα χρήματά μας.

1. Συντηρείτε σωστά (και τακτικά) το αυτοκίνητό σας

Κινητήρας αρρύθμιστος, με βρόμικα φίλτρα βενζίνης και αέρα, πολυκαιρισμένα λάδια και βρόμικα μπουζί, αυξάνει περισσότερο από 15% την κατανάλωση (επιπλέον των άλλων «δώρων» που μπορεί να σας χαρίσει), σκορπίζοντας ταυτόχρονα πολύ… συμπαθητικά καυσαέρια στη διαδρομή σας. Τηρήστε τα διαστήματα service που προτείνει ο κατασκευαστής, σε συνεργείο που εμπιστεύεστε.

[expander_maker more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Διαβάστε λιγότερα”]2. Επιθεωρείτε συχνά τα ελαστικά σας

Μία φορά την εβδομάδα, ιδιαίτερα σε περιόδους έντονης θερμοκρασιακής διαφοράς. Μάθετε τις σωστές πιέσεις και φροντίστε να ευθυγραμμίζετε το αυτοκίνητό σας τουλάχιστον μία φορά τον χρόνο ή μετά από κάθε χτύπημα στο σύστημα διεύθυνσης ή τις αναρτήσεις.

Ταχύμετρο
3. Μην οδηγείτε σαν να τρέχετε σε Γκραν Πρι

Μάθετε να «προβλέπετε» τη διαδρομή. Αν, για παράδειγμα, υπάρχει φανάρι εμπρός σας, θεωρήστε πιθανό να μην το προλάβετε και αποφύγετε να καβαλήσετε το φρένο απλά επειδή πρέπει να ακινητοποιηθείτε στα τελευταία 5 μέτρα και συνήθως, ΕΠΑΝΩ στη διάβαση των πεζών! Εάν επαναλαμβάνετε το ίδιο δρομολόγιο καθημερινά, εξετάστε μήπως υπάρχει εναλλακτική διαδρομή με λιγότερη κίνηση (ξέρουμε, χαμογελάτε τώρα γιατί… στην Ελλάδα ζούμε). Βίαιες επιταχύνσεις, απότομες επιβραδύνσεις και νευρική οδήγηση αποτελούν τον κυριότερο παράγοντα φθοράς του αυτοκινήτου, αυξημένης κατανάλωσης και πιθανότητας ατυχήματος (αν ακούσετε κάποιον να κομπάζει πως είναι «νευρικός οδηγός», πάρτε καλύτερα το λεωφορείο).

4. Μην προθερμαίνετε παρατεταμένα τον κινητήρα

Το πρωί που ξεκινάτε, περίπου ένα λεπτό είναι υπεραρκετό για να ελέγξετε καθρέφτες, θέση οδήγησης, προειδοποιητικές λυχνίες, ζώνη και να βγείτε στην κυκλοφορία. Επίσης, θυμηθείτε πως λειτουργία στο ρελαντί σημαίνει «μηδέν χιλιόμετρα στο λίτρο»! Τα σύγχρονα αυτοκίνητα διαθέτουν σύστημα διακοπής λειτουργίας του κινητήρα σε παρατεταμένη στάση, αλλά σε κάθε άλλη περίπτωση, η προνοητικότητα του οδηγού παίζει σημαντικό ρόλο. Προσοχή όμως. Αν οδηγείτε παλαιό μοντέλο, το σβήσιμο της μηχανής σημαίνει συνήθως πολύ μεγαλύτερη σπατάλη καυσίμου για να την επαναφέρετε στη ζωή.

5. Μειώστε την ταχύτητά σας

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν σχεδιαστεί για σχετικά μεγάλες ταχύτητες, αλλά το να ταξιδεύετε με περισσότερα από 120-140 χλμ./ ώρα, όταν αυτό δεν είναι αναγκαίο, απλά ανεβάζει τον λογαριασμό σας στο βενζινάδικο. Θυμηθείτε πως για κάθε 10 χλμ. ταχύτητα πάνω από το όριο που αναφέραμε, αυξάνετε την κατανάλωση κατά περίπου 7%.

6. Μην υπερφορτώνετε το αυτοκίνητο

Το να γεμίζετε το πορτ μπαγκάζ με βαριά αντικείμενα και να τα κάνετε βόλτες για εβδομάδες συμβάλλει καθοριστικά στην αύξηση της κατανάλωσης. Επίσης, θυμηθείτε πως η αεροδυναμική των σύγχρονων αυτοκινήτων είναι εξαιρετική, αλλά και ιδιαίτερα ευαίσθητη όταν την αλλοιώνουμε. Πρόσθετες σχάρες του σκι που μένουν επάνω στο αυτοκίνητο ακόμα και το καλοκαίρι ή διάφορα φορτία στην οροφή του αυξάνουν την κατανάλωση και μάλιστα με γεωμετρική πρόοδο. Το ίδιο ισχύει και για τα ανοιχτά τζάμια στις μεγάλες ταχύτητες. Ανάψτε το air condition (αν υπάρχει). Θα επιδράσει λιγότερο αρνητικά στο κόστος του ταξιδιού.

7. Χρησιμοποιείτε σωστά το κιβώτιο ταχυτήτων σας

Ελάχιστοι οδηγοί γνωρίζουν την καταλυτική σημασία της σωστής χρήσης του κιβωτίου ταχυτήτων σε μια διαδρομή. Η ορθά επιλεγμένη ταχύτητα βοηθά τον κινητήρα να δουλεύει κοντά στη μέγιστη ροπή του, εξασφαλίζοντας έτσι σημαντική οικονομία και ασφάλεια στην αντιμετώπιση κάποιου κινδύνου. Η ολέθρια συνήθεια των οδηγών ταξί να χρησιμοποιούν μεγάλες ταχύτητες στο κιβώτιο σε μικρές ταχύτητες στον δρόμο διαλύει τους κινητήρες και καταστρέφει κάθε έννοια οικονομίας «ανά χιλιόμετρο διαδρομής».

8. Προσοχή στον… ανεφοδιασμό!

Επιλέξτε και χρησιμοποιείτε το ίδιο πρατήριο καυσίμων. Η συνεχής αναζήτηση του φτηνότερου, άγνωστου πρατηρίου μπορεί να έχει αρνητικές επιπτώσεις όχι μόνο στην κατανάλωση αλλά και στον ίδιο τον κινητήρα. Μη φουλάρετε το ρεζερβουάρ και σιγουρευτείτε πως η τάπα της βενζίνης έχει κλείσει καλά. Εάν αντιληφθείτε εξαπάτηση στην ποσότητα που σας παρέδωσαν από κάποιο πρατήριο, απλά μην ξαναπατήσετε σε αυτό!

9. Ο μύθος των συσκευών μείωσης της κατανάλωσης

Μπορεί να έχετε ακούσει για συσκευές που μειώνουν την κατανάλωση με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, αλλά σας διαβεβαιώνουμε πως θαύματα στη μηχανολογία συμβαίνουν σπάνια και πάντως όχι στην κατανάλωση. Μην τοποθετείτε διάφορες περίεργες συσκευές στο σύστημα τροφοδοσίας και σκεφθείτε πως, αν υπήρχε κάτι ουσιαστικό στις προτάσεις αυτές, οι πρώτοι που θα έτρεχαν να επωφεληθούν θα ήταν οι κατασκευαστές.

10. Χρησιμοποιείτε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς

Αυτή η συνήθεια που έχουμε ως λαός να πηγαίνουμε ακόμα και στο περίπτερο με το αυτοκίνητο πρέπει σιγά σιγά να αλλάξει. Είναι καλό να χρησιμοποιούμε τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, όπου αυτό είναι βολικό, όπως και να «μοιραζόμαστε» μια διαδρομή με κάποιους άλλους στο ίδιο αυτοκίνητο. Παρατηρήστε πόσα οχήματα κινούνται με μόνο τον οδηγό κάθε πρωί στις κεντρικές αρτηρίες των πόλεων και αναλογιστείτε την εξοικονόμηση σε καύσιμα, χρόνο και μόλυνση που μπορεί να προκύψει από μια τέτοια καθημερινή συνήθειά μας.
[/expander_maker]

Πηγή : link

[contesthopper contest=”4741″]
20
Mar

Κουίκ: Δεν τους κάνουμε τη χάρη να ρίξουμε την κυβέρνηση

Κουίκ: Δεν τους κάνουμε τη χάρη να ρίξουμε την κυβέρνηση.Αναφερόμενος σε συμμετοχή άλλου κόμματος στην κυβέρνηση, απέκλεισε κάθε περίπτωση συγκυβέρνησης, αναφέροντας ότι αυτό είναι επιθυμία του συστήματος της διαπλοκής και της διαφθοράς προκειμένου να «κουκουλώσει» πράγματα και τόνισε πως κάτι τέτοιο δεν θα επιτραπεί από την κυβέρνηση.

Παράλληλα, δήλωσε ότι η δήλωση Μουζάλα χρησιμοποιήθηκε από κάποιους ως «όπλο» απέναντι στην κυβέρνηση, ωστόσο δεν πρόκειται να τους γίνει η χάρη. «Θέλανε ντε και καλά, με τον τρόπο που χειρίζονταν επικοινωνιακά την υπόθεση, πράγματι να οξύνουν την κατάσταση μεταξύ ΑΝΕΛ και ΣΥΡΙΖΑ στο θέμα Μουζάλα, με την προσδοκία μήπως πέσει αυτή η κυβέρνηση. Δεν θα τους κάνουμε την χάρη. Η κυβέρνηση θα προχωρήσει σε μια τροχιά τετραετίας και πολλοί να ετοιμάζονται (για τις συνέπειες των πράξεών τους)».

Τέλος, ξεκαθάρισε ότι «κανένα γυαλί δεν έχει ραγίσει στις σχέσεις ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ και πολύ περισσότερο δεν πρόκειται να σπάσει» και πρόσθεσε ότι η υπόθεση Μουζάλα «είναι ανοιχτή και για τους δύο πολιτικούς αρχηγούς και (θα επιλυθεί) όταν επιστρέψουν από τα ταξίδια τους».

Πηγή : link

[contesthopper contest=”4741″]
20
Mar

Καταδίωξη δουλεμπορικού με πυροβολισμούς ανοιχτά των Οινουσσών

Καταδίωξη δουλεμπορικού με πυροβολισμούς ανοιχτά των Οινουσσών κατά την προσπάθεια ακινητοποίησης του δουλεμπορικού από λιμενικούς.

Όλα ξεκίνησαν όταν οι διακινητές αποβίβασαν στη νησίδα Παναγιά Οινουσσών 20 πρόσφυγες και μετανάστες. Εκείνη τη στιγμή έγιναν αντιληπτοί από πλήρωμα σκάφους του λιμενικού που προσπάθησε να τους ακινητοποιήσει.

Οι δουλέμποροι όμως δεν υπάκουσαν και με επικινδύνους ελιγμούς προσπάθησαν να διαφύγουν. Αρχικά τα μέλη του λιμενικού πυροβόλησαν στον αέρα προειδοποιητικά όταν διαπίστωσαν όμως πως οι διακινητές θα ξέφευγαν, πυροβόλησαν στις μηχανές και το δουλεμπορικό ακινητοποιήθηκε.

Στη συνέχεια οι λιμενικοί συνέλαβαν τους δύο αλλοδαπούς, 22 και 28 ετών, ενώ στο εσωτερικό του δουλεμπορικού εντοπίστηκε μια επαναληπτική καραμπίνα και πέντε φυσίγγια.

Οι συλληφθέντες οδηγούνται στο λιμεναρχείο της Χίου.

 

Πηγή:link

 

[contesthopper contest=”4741″]

 

20
Mar

Μπες στην κλήρωση και κέρδισε μια ετήσια ασφάλεια υγείας σκύλου

[contesthopper contest=”4741″]
20
Mar

Σόιμπλε και Σαπέν εμπιστεύονται τον Αλέξη Τσίπρα

Σόιμπλε και Σαπέν εμπιστεύονται τον Αλέξη Τσίπρα.Σε κοινή συνέντευξη στο ραδιοσταθμό Europe1 και την τηλεόραση itele, με αφορμή την έκδοση βιβλίου τους για τις Γάλλο-γερμανικές σχέσεις και την Ευρώπη εξέφρασαν από κοινού ο Γερμανός υπουργός οικονομικών Βόλφγκαγκ Σόιμπλε και ο Γάλλος ομόλογός του Μισέλ Σαπέν την εμπιστοσύνη τους στον Αλέξη Τσίπρα .«Ποτέ χωρίς την Ευρώπη» είναι ο τίτλος του βιβλίου στα γαλλικά, «Μαζί διαφορετικοί» στα γερμανικά.

«Εμπιστεύεστε σήμερα τον Αλέξη Τσίπρα;» ήταν το ερώτημα δημοσιογράφου προς τους υπουργούς.

–    Εγώ τον εμπιστεύομαι, δήλωσε ο Μισέλ Σαπέν

–    Φυσικά και εγώ, απάντησε ο Β. Σόιμπλε

«Πως έτσι; Είναι γιατί μιλάει φέτος λιγότερο ελληνικά και περισσότερο τη γαλλογερμανική γλώσσα και τη γλώσσα των Βρυξελλών;» ρώτησε ο δημοσιογράφος.

«Όχι, δεν είναι έτσι» απάντησε ο Β. Σόιμπλε και πρόσθεσε: «Κάνουμε τα πάντα ώστε οι αποφάσεις στις οποίες με δυσκολία καταλήξαμε το περασμένο καλοκαίρι να μπορέσουν να υλοποιηθούν. Δεν είναι εύκολο για τους Έλληνες να υλοποιήσουν όλα αυτά, εργάζονται όμως».

Στο ερώτημα εάν προτίθενται να προχωρήσουν στη «μείωση ή αναδιάρθρωση του ελληνικού χρέους, ο Β. Σόιμπλε απάντησε: «Η ελληνική κρίση μας επιβάλλει το ερώτημα τι θα πρέπει να κάνει η Ελλάδα για την ανάκαμψη και αποτελεσματικότητα της οικονομίας της ώστε να αποκτήσει μακροπρόθεσμα μια βιώσιμη οικονομία. Θα πρέπει η Ελλάδα να προχωρήσει στις διαρθρωτικές μεταρρυθμίσεις, να δημιουργήσει μια αποτελεσματική διοίκηση γιατί με το πέρασμα των χρόνων έχουν συσσωρευτεί πολλά προβλήματα. Για να μπορέσει να φθάσει το ευρωπαϊκό επίπεδο ζωής θα πρέπει να αποκτήσει μια μοντέρνα διοίκηση. Ο Βαρουφάκης είπε ότι εάν διαγράφαμε ολοσχερώς το ελληνικό χρέος, τρία χρόνια αργότερα θα βρισκόμαστε στην ίδια κατάσταση. Εκείνο που έχει σημασία είναι να δημιουργήσουμε εποικοδομητικές υποδομές και μια ανταγωνιστική οικονομία. Εάν ξεκινήσουμε με την αναδιάρθρωση του χρέους, θα χαλαρώσουμε στις μεταρρυθμίσεις».

Παίρνοντας το λόγο ο Γάλλος υπουργός Μ. Σαπέν δήλωσε από μέρους του: «Θα πρέπει σίγουρα να βοηθήσουμε εκ νέου την Ελλάδα και δεν μιλώ μόνο για τους πρόσφυγες. Η Ελλάδα περνάει μια δύσκολη περίοδο και έχει ανάγκη την αλληλεγγύη μας».

Ο Μισέλ Σαπέν υπενθύμισε στη συνέχεια ότι «πριν από την τωρινή κυβέρνηση υπήρξαν άλλες κυβερνήσεις που δεν έκαναν τις απαραίτητες προσπάθειες, ενώ έχουμε μια κυβέρνηση σήμερα που προσπαθεί. Θα πρέπει να προχωρήσει μέχρι τέλους και θα πρέπει να την συνοδεύσουμε και βοηθήσουμε. Στο ερώτημα εάν θα πρέπει να καταλήξει στη συνέχεια στην αναδιάρθρωση του χρέους, η απάντηση είναι “ναι“, όπως άλλωστε έχει αποφασισθεί στη συμφωνία του Ιουλίου. Δεν μπορείτε όμως να πείτε ότι αρχίζουμε από το χρέος εάν ξεκινήσουμε με το χρέος δεν θα έχουμε κάνει τις απαραίτητες προσπάθειες και υλοποιήσει τις αναγκαίες μεταρρυθμίσεις. Είναι μια διαδικασία στην οποία πρέπει να προχωρήσουμε γρήγορα, γιατί η Ελλάδα σήμερα δεν αντιμετωπίζει μόνο την μη ανταγωνιστικότητα της οικονομίας της, αντιμετωπίζει ένα είδος επιθετικής επιδρομής από ένα υπερβολικά μεγάλο αριθμό προσφύγων. Θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε όλα αυτά γι αυτό έχουμε ανάγκη να δείξουμε αλληλεγγύη αλλά και υπευθυνότητα απέναντι στην ελληνική κυβέρνηση».

 

Πηγή:link

[contesthopper contest=”4741″]
20
Mar

Λούκα Κατσέλη για όλα: Ούτε κούρεμα καταθέσεων, ούτε νέα ανακεφαλαιοποίηση

Λούκα Κατσέλη για όλα: Ούτε κούρεμα καταθέσεων, ούτε νέα ανακεφαλαιοποίηση.«Σύμφωνα με την άσκηση προσομοίωσης ακραίων καταστάσεων που διενήργησε η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα μόλις πριν από λίγους μήνες οι ελληνικές συστημικές τράπεζες βγήκαν από μία επιτυχημένη διαδικασία ανακεφαλαιοποίησης που έλαβε υπόψη της ακόμη και τα πιο “δυσμενή σενάρια”.Διαθέτουν πλέον πολύ ισχυρή κεφαλαιακή βάση, με τον σχετικό δείκτη να υπερβαίνει το 18%, υψηλότερος σε σχέση με τον αντίστοιχο μέσο όρο των μεγαλύτερων τραπεζικών ιδρυμάτων της Ε.Ε., που είναι κοντά στο 16,7%», τονίζει η πρόεδρος της Ελληνικής Ένωσης Τραπεζών και της Εθνικής Τράπεζας Λούκα Κατσέλη, σε συνέντευξη της στην «Καθημερινή της Κυριακής».

[expander_maker more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Διαβάστε λιγότερα”]Για το επίκαιρο ζήτημα της διαχείρισης των μη εξυπηρετούμενων δανείων η κ. Κατσέλη αναφέρει «ότι αποτελεί προτεραιότητα για το τραπεζικό σύστημα και προς αυτή την κατεύθυνση αναλαμβάνονται σημαντικές πρωτοβουλίες από τις ίδιες τις τράπεζες, την Τράπεζα της Ελλάδος και την κυβέρνηση».

«Για να έχουμε μία εικόνα των μεγεθών, να υπενθυμίσω ότι το ποσοστό των μη εξυπηρετούμενων δανείων ήταν μόλις στο 4,5% του συνόλου των δανείων το 2007 και εκτινάχθηκε σήμερα στο 42%. Ολες οι τράπεζες έχουν δημιουργήσει ειδικές διαχειριστικές μονάδες για τη διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων δανείων, έχουν επενδύσει σε υποδομές και ανθρώπινο δυναμικό και προσφέρουν μία σειρά ευέλικτων και ελκυστικών προϊόντων ρύθμισης. Κρίσιμο ζήτημα παραμένει η αποτελεσματική διαχείριση των μη εξυπηρετούμενων επιχειρηματικών δανείων, ιδιαίτερα όταν εμπλέκονται περισσότερες πιστώτριες τράπεζες. Η έγκαιρη αναδιάρθρωση των δανείων αυτών θα επιτρέψει απελευθέρωση κεφαλαίων, τα οποία σήμερα είναι δεσμευμένα για την απορρόφηση τυχόν ζημιών, για τη χρηματοδότηση της πραγματικής οικονομίας αλλά και την επανεκκίνηση βιώσιμων επιχειρηματικών μονάδων», προσθέτει η πρόεδρος της ΕΕΤ.

Ερωτηθείς σχετικά με την κριτική που έχει ασκηθεί στον Νόμο Κατσέλη, η πρόεδρος της ΕΕΤ, αναφέρει ότι «η ένταξη στον νόμο γίνεται με βάση πολύ συγκεκριμένα κριτήρια και προϋποθέσεις για όσους μπορούν να αποδείξουν στο Ειρηνοδικείο μόνιμη αδυναμία πληρωμής των υποχρεώσεών τους. Επομένως, όχι μόνο δεν συνετέλεσε να διογκωθεί το πρόβλημα των «κόκκινων» δανείων, αλλά ουσιαστικά ενέταξε δανειολήπτες, που πριν δεν εξυπηρετούσαν τις οφειλές τους λόγω αποδεδειγμένης αδυναμίας, σε μία διαδικασία ρύθμισης και καταβολής οφειλών, διευκολύνοντας, με αυτό τον τρόπο, την επανένταξή τους σε μία κανονική τραπεζική συμπεριφορά».[/expander_maker]

Πηγή : link

[contesthopper contest=”4741″]
20
Mar

Θεσμοί: Καταγράφηκε σημαντική πρόοδος στη φορολογική και ασφαλιστική μεταρρύθμιση – Η δουλειά συνεχίζεται

Θεσμοί: Καταγράφηκε σημαντική πρόοδος στη φορολογική και ασφαλιστική μεταρρύθμιση – Η δουλειά συνεχίζεται.Λίγο μετά το τέλος της σημερινής συνάντησης με το οικονομικό επιτελείο εκπρόσωπος των θεσμών δήλωσε πως έχει σημειωθεί σημαντική πρόοδος τόσο στο φορολογικό όσο και στο ασφαλιστικό αλλά η δουλειά πρέπει να συνεχιστεί.

Αναλυτικά η δήλωση έχει ως εξής: «Η αποστολή ήταν παραγωγική. Καταγράφηκε σημαντική πρόοδος στη φορολογική μεταρρύθμιση και σε σημεία κλειδιά του συνταξιοδοτικού. Η δουλεία συνεχίζεται και θα συνεχίσει κατά τη διάρκεια της διακοπής του Πάσχα των καθολικών. Οι επικεφαλείς των θεσμών επιστρέφουν στην Αθήνα στις 2 Απριλίου ώστε να ολοκληρωθούν οι συζητήσεις και να κλείσουν τη συμφωνία το συντομότερο δυνατόν».

[expander_maker more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Διαβάστε λιγότερα”]Το χρονοδιάγραμμα των ελληνικών κινήσεων

Με στόχο από ελληνικής πλευράς την συμφωνία σε επίπεδο επιτελών των ΥΠΟΙΚ της Ευρωζώνης (EWG) στις 11 Απριλίου, χαράχθηκε το χρονοδιάγραμμα των επόμενων κινήσεων μεταξύ κυβέρνησης και θεσμών.

Ο νέος γύρος διαπραγμάτευσης με τους θεσμούς θα ξεκινήσει στις 4 Απριλίου με επιστροφή των θεσμών στην Αθήνα από τις 2 του επόμενου μηνός, σύμφωνα με όσα δήλωσε σήμερα το πρωί, ο Υπουργός Εργασίας, κ. Γιώργος Κατρούγκαλος ο οποίος συνόδευε τον ΥΠΟΙΚ, κ. Ευκλείδη Τσακαλώτο στην τελική συνάντηση με τους δανειστές. Δήλωσε ότι στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί η διαπραγμάτευση κυβέρνησης –θεσμών έως τις 11 Απριλίου, όταν είναι προγραμματισμένο το επόμενοEuro Working Group (EWG) το οποίο θα –προετοιμάσει την υπουργική συνάντηση (Eurogroup) της 21ης Απριλίου.

Τα επόμενα βήματα των διαπραγματεύσεων

Σήμερα επιχειρήθηκε μία συνολική καταγραφή των μετώπων που παραμένουν – στο σύνολό τους – ανοικτά, παρά την μεγάλη σύγκλιση που έχει αποτυπωθεί στην φορολογία εισοδήματος, στο ασφαλιστικό, αλλά και σε μέρος των επιπλέον μέτρων 1% του ΑΕΠ που αναζητούνται για τα έτη 2017-2018.

Τα ανοικτά μέτωπα είναι πολύ περισσότερα και οι θεσμοί ζητούν να κλείσουν στο σύνολό τους. Περιλαμβάνουν και τα κόκκινα δάνεια (το ραντεβού του Σαββάτου δεν πραγματοποιήθηκε και οι αποστάσεις παραμένουν μεγάλες). Περιλαμβάνουν επίσης την απελευθέρωση των αγορών, τις ιδιωτικοποιήσεις και πολλές άλλες μνημονιακές υποχρεώσεις.

Κύκλοι του ΥΠΟΙΚ επιβεβαιώνουν την πρόθεση που εκφράστηκε από πλευράς θεσμών για επιστροφή στην Αθήνα περί τις 2 Απριλίου.

Σημειώνεται ότι ο αρχικός σχεδιασμός προέβλεπε σύμφωνα με πληροφορίες την παραμονή στην Αθήνα των επικεφαλής έως και την Τρίτη, αλλά ο χρόνος ήρθε πιο… κοντά. Πάντως η διακοπή ήταν προσυμφωνημένη και συνδεόταν με τον εορτασμό του Καθολικού Πάσχα.

Δεν αποκλείεται να υπάρξει και μία κοινή ανακοίνωση από πλευράς των δανειστών, όπως αυτές που είθισται να γίνονται σε αυτές τις περιπτώσεις.

Πηγές του οικονομικού επιτελείου σημείωναν χθες ότι “κατά την διάρκεια της απουσίας των επικεφαλής των θεσμών, θα συνεχιστούν οι συναντήσεις των τεχνικών κλιμακίων καθώς και τηλεδιασκέψεις, εφόσον χρειαστούν, σε κορυφαίο επίπεδο”.[/expander_maker]

Πηγή : link

[contesthopper contest=”4741″]
20
Mar

Πανζουρλισμός σε γήπεδο στο Μαρόκο: Επεισόδια με 2 νεκρούς και δεκάδες τραυματίες (βίντεο)

Πανζουρλισμός σε γήπεδο στο Μαρόκο: Επεισόδια με 2 νεκρούς και δεκάδες τραυματίες (βίντεο).Λόγω διαφωνίας ανάμεσα στα μέλη δύο συνδέσμων οργανωμένων οπαδών άρχισαν τα επεισόδια  ανάμεσα στους οπαδούς της Ράζα , αλλά επεκτάθηκαν σε όλο το γήπεδο.

Από τις αιματηρές συμπλοκές έχασαν τη ζωή τους δύο άνθρωποι, ενώ περισσότεροι από 50 τραυματίστηκαν, κάποιοι εξ αυτών σοβαρά. Τα επεισόδια συνεχίστηκαν και εκτός γηπέδου, με τις αρχές να προχωρούν σε τουλάχιστον30 συλλήψεις.

 

Πηγή:link

 

 

20
Mar

Κίνηση απελπισίας στην Ειδομένη: Πρόσφυγες πέφτουν στις ράγες του τρένου – η διαμαρτυρία για τα κλειστά σύνορα

Κίνηση απελπισίας στην Ειδομένη: Πρόσφυγες πέφτουν στις ράγες του τρένου – η διαμαρτυρία για τα κλειστά σύνορα.Αποτέλεσμα της διαμαρτυρίας ήταν να μην πραγματοποιηθεί προγραμματισμένο δρομολόγιο εμπορευματικής αμαξοστοιχίας προς Σκόπια.Σε χαρτόνια που κρατούν στα χέρια τους οι πρόσφυγες αναγράφεται στα αγγλικά η φράση: “Ανοίξτε τα σύνορα”. 

Εν τω μεταξύ, δέκα ακόμη λεωφορεία που μετέφεραν πρόσφυγες και μετανάστες από τον Πειραιά, έφθασαν το πρωί στον καταυλισμό υποδοχής και διαμονής που έχει διαμορφωθεί στο στρατόπεδο «Ευθυμιόπουλου» στο Κουτσόχερο της Λάρισας.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η καταγραφή τους μετά την ολοκλήρωση της οποίας θα προκύψει και ο ακριβής αριθμός τους, ο οποίος πάντως υπολογίζεται στα 400 άτομα. Εχθές ο τελικός αριθμός των πρώτων μεταναστών και προσφύγων που έφθασαν στον συγκεκριμένο καταυλισμό έφθασε στα 330 άτομα.

Στον καταυλισμό έχουν αναπτυχθεί σκηνές, προκειμένου να φιλοξενήσουν περί τα 1.600 άτομα, αλλά η δυναμική του χώρου δίνει την δυνατότητα επέκτασης για φιλοξενία και περισσότερων.

 

Πηγή:link

 

 

Comodo SSL