fbpx

09/03/2016

9
Mar

Ανασφάλιστα οχήματα: Ο ταχυδρόμος έρχεται και φέρνει τα πρόστιμα

Ανασφάλιστα οχήματα: Ο ταχυδρόμος έρχεται και φέρνει τα πρόστιμα.Βγήκε από τις καλένδες  που είχε παραμείνει για τουλάχιστον τρία χρόνια και αναρτήθηκε σήμερα στην ιστοσελίδα του υπουργείου Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης η Υπουργική Απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών, Τρύφων .Αλεξιάδη, για τον εντοπισμό ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων και την επιδίωξη συμμόρφωσης των ιδιοκτητών τους μέσω της επίσπευσης της διαδικασίας επιβολής διοικητικών και ποινικών κυρώσεων.

Το μέτρο για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων, όπως δηλώνουν στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς στο Sofokleousin.gr τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιήθηκε ως «εργαλείο» τρόμου  και άλλοτε για την προσέλκυση ψηφοφόρων. Η σημερινή ανακοίνωση της απόφασης , οι ίδιοι προσθέτουν, δηλώνει βούληση πάταξης του φαινομένου, ωστόσο φέρονται ότι δεν έχουν πεισθεί ακόμα και περιμένουν να δουν τα αποτελέσματα στα πράξη μετρώντας τα έσοδα που θα προστεθούν στα ταμεία τους. Όπως τονίζουν τα έσοδα θα ξεπεράσουν το 1 εκατ. ευρώ  ενισχύοντας έτσι το κλάδο ασφάλισης αυτοκινήτου ο οποίος έχει υποστεί ζημιές το τελευταίο χρόνο από το «πτωχευτικό τιμολόγιο», μεταξύ των άλλων.

Τρία χρόνια πριν και μετά την ανακοίνωση του μέτρου ο Θεοχάρης Θεοχάρης είχε δηλώσει στο«Δεν μπορούμε τώρα να βρούμε τα ανασφάλιστα» .

 

[expander_maker more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Διαβάστε λιγότερα”]Εκτοτε υπήρξε μπαράζ δηλώσεων τόσο από την πλευρά της ασφαλιστικής αγοράς που είδαν τα ταμεία τους, μείον από τις ανεξέλεγκτες διαστάσεις που είχε λάβει το φαινόμενο όσο και από την Ελληνική Αστυνομία η οποία ξεκινούσε ελέγχους των οποίων η διάρκεια δεν ξεπερνούσε τις 7 ημέρες. Το φαινόμενο εκτός από οικονομικές είχε και κοινωνικές διαστάσεις καθώς οι επιπτώσεις δεν περιορίζονταν μόνο στα ταμεία των ασφαλιστικών αλλά και στους πολίτες που έπεφταν θύματα τροχαίων ατυχημάτων από ανασφάλιστο οδηγό.

Σήμερα με την   Υπουργική Απόφαση δεν αλλάζουν πολλά του παρελθόντος, απλά παίρνουν το δρόμο της εφαρμογής.  Πιο συγκεκριμένα: 1) Ορίζεται η Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Δ.ΗΛΕ.Δ.) της Γ.Γ.Δ.Ε. ως η αρμόδια υπηρεσία για τον εντοπισμό των τυχόν ανασφάλιστων αυτοκινήτων οχημάτων. 2) Η Δ.ΗΛΕ.Δ αναλαμβάνει την επεξεργασία, τη ζεύξη και τη διασταύρωση των αρχείων που τηρούνται ηλεκτρονικά στις παρακάτω υπηρεσίες:- Αρχείο της Γ.Γ.Δ.Ε. όπως αυτό ενημερώνεται από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων καθώς και τις μεταβολές των κατά τόπους Εφοριών. – Αρχείου του Κέντρου Πληροφοριών, το οποίο αποτελεί υπηρεσιακή μονάδα του Επικουρικού Κεφαλαίου Ασφάλισης Ευθύνης από Ατυχήματα Αυτοκινήτων.- Των αρχείων οποιασδήποτε άλλης δημόσιας υπηρεσίας ή Υπουργείου που νομιμοποιείται να εκδίδει άδειες κυκλοφορίας οχημάτων.3) Ορίζεται η διαδικασία εντοπισμού ανασφάλιστων οχημάτων ως εξής:- Το Κέντρο Πληροφοριών θα αποστέλλει αρχείο ασφαλισμένων οχημάτων, μετά από αίτημα της Δ.ΗΛΕ.Δ., για συγκεκριμένη ημερομηνία.- Η Δ.ΗΛΕ.Δ. με βάση τα διαθέσιμα και τηρούμενα ηλεκτρονικά αρχεία και το αρχείο του Κέντρου Πληροφοριών, θα εντοπίζει με διασταύρωση τα οχήματα που είναι σε κυκλοφορία στη συγκεκριμένη ημερομηνία και θα παράγει αρχείο πιθανών ανασφάλιστων οχημάτων. – Η Δ.ΗΛΕ.Δ, θα αποστέλλει ειδοποιητήρια επιστολή στους ιδιοκτήτες των πιθανώς ανασφάλιστων οχημάτων, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε στην τελευταία δηλωθείσα ταχυδρομική διεύθυνση, με την οποία θα τους καλεί να προβούν άμεσα στην ασφάλιση του οχήματός τους. – Με την ίδια επιστολή θα ενημερώνονται, για τη διαδικασία την οποία θα πρέπει να ακολουθήσουν προκειμένου το όχημα τους να εξαιρεθεί από το αρχείο των πιθανών ανασφάλιστων οχημάτων, σε περίπτωση που έχει τηρηθεί η υποχρέωση ασφάλισης του οχήματος, υπάρχει απαλλαγή από την υποχρέωση, τεκμηριωμένη ακινησία του ή λάθος στα στοιχεία ασφάλισης ή κυκλοφορίας του.- Την ίδια επιστολή θα λαμβάνουν και οι χρήστες του taxisnet με ανάρτησή της στο λογαριασμό τους. 4) Ο ιδιοκτήτης, ο οποίος θα λαμβάνει ειδοποιητήρια επιστολή, θα προβαίνει στην ασφάλιση του οχήματος, προσκομίζοντας σε ασφαλιστική επιχείρηση το ηλεκτρονικό παράβολο υπέρ του Δημοσίου ύψους 250 Ευρώ και προαιρετικά την ειδοποιητήρια επιστολή. 5) Ο ιδιοκτήτης που δεν υποχρεούται να προβεί σε ασφάλιση του οχήματος για οποιοδήποτε νόμιμο λόγο (όπως αναφέρθηκαν παραπάνω), θα πρέπει να απευθυνθεί στις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες προκειμένου να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες για την ενημέρωση των δεδομένων τους και εν συνέχεια ενημέρωση της Δ.ΗΛΕ.Δ., για τον αποχαρακτηρισμό του οχήματος ως ανασφάλιστο. 6) Κατά την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου η ασφαλιστική επιχείρηση θα εξετάζει μέσω της υπηρεσίας που θα παρέχεται από τη Δ.ΗΛΕ.Δ., εάν το όχημα που πρόκειται να ασφαλιστεί έχει εντοπισθεί ως ανασφάλιστο, προκειμένου να απαιτήσει το ηλεκτρονικό παράβολο. Η ασφαλιστική επιχείρηση είναι υποχρεωμένη να ενημερώνει εντός δεκαπέντε εργάσιμων ημερών την Δ.ΗΛΕ.Δ. προκειμένου να προβαίνει άμεσα στη δέσμευση του ηλεκτρονικού παράβολου.

Σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του ιδιοκτήτη του οχήματος με τα οριζόμενα από την Υπουργική Απόφαση, η Δ.ΗΛΕΔ. σε χρονικό διάστημα, όχι μεγαλύτερο των δύο μηνών, από τη διενέργεια της διασταύρωσης, σε συγκεκριμένη ημερομηνία, θα αποστέλλει τα στοιχεία του οχήματος (για το οποίο δεν υφίσταται ασφαλιστική κάλυψη) και τα στοιχεία του ιδιοκτήτη του, στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή, για την σε βάρος του επιβολή κυρώσεων και ποινών. Σε περίπτωση επιβολής χρηματικού προστίμου από την Αστυνομική Αρχή, δεν απαιτείται (κατά την ασφάλιση του οχήματος) και η πληρωμή του παράβολου των 250 Ευρώ.[/expander_maker]

 

Πηγή:link

9
Mar

Τουσκ: Απόφαση και των 28 της Ε.Ε. το κλείσιμο της βαλκανικής διαδρομής

Τουσκ: Απόφαση και των 28 της Ε.Ε. το κλείσιμο της βαλκανικής διαδρομής.μέσω Twitter ο πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ντόναλντ Τουσκ τόνισε ότι οι παράτυπες ροές μεταναστών και προσφύγων κατά μήκος των δυτικών Βαλκανίων τελείωσαν,  σημειώνοντας ότι αυτό δεν ήταν μονομερής απόφαση ορισμένων χωρών, αλλά και των 28 μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ο κ. Τουσκ ευχαριστεί ταυτόχρονα τις χώρες των δυτικών Βαλκανίων οι οποίες δεν ανήκουν στην Ε.Ε., πρακτικά τη Σερβία και την Πρώην Γιουσκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, για την εφαρμογή «μέρους της απόφασης της Ε.Ε. για διακοπή των μεταναστευτικών ροών», ώστε η Ένωση να αντιμετωπίσει «τη μεταναστευτική κρίση».

Μετά την απόφαση της Αυστρίας να μειώσει δραματικά τον αριθμό των προσφύγων τους οποίους άφηνε να διέρχονται από το έδαφός της ημερησίως και ακόμη περισσότερο όσων θα μπορούσαν να παραμείνουν σε αυστριακό έδαφος, τόσο η Σλοβενία, μέλος της ζώνης Σένγκεν και της Ε.Ε., όσο και η Κροατία, μέλος της Ε.Ε. αλλά όχι και της Σένγκεν, προχώρησαν σε ανάλογα μέτρα.

Στα μέτρα ακολούθησαν Βελιγράδι και Σκόπια, κλείνοντας πρακτικά τη δίοδο σε πρόσφυγες και μετανάστες από την Ελλάδα προς βορρά.

 

Πηγή:link

9
Mar

Νέα συσκευή που βοηθά τους τυφλούς να κινούνται πιο εύκολα

Νέα συσκευή που βοηθά τους τυφλούς να κινούνται πιο εύκολα και καλύπτει κενά από τη χρήση μπαστουνιών, σκυλιών και βασικών συσκευών GPS, παρέχοντας στους χρήστες περισσότερες πληροφορίες για τον περιβάλλοντα χώρο. Φοριέται γύρω από τους ώμους και θα βοηθά τους χρήστες να προσανατολίζονται καλύτερα σε εσωτερικούς χώρους, όπως σε κτίρια γραφείων και εμπορικά κέντρα, ή να αναγνωρίζουν στοιχεία της καθημερινότητας όπως τουαλέτες, κυλιόμενες σκάλες, σκαλιά και πόρτες.

Η συσκευή θα εφοδιάζεται με κάμερες που ανιχνεύουν τον περιβάλλοντα χώρο και επικοινωνούν πληροφορίες μέσω ηχείων ή μοτέρ δόνησης. Οι χρήστες, με τη σειρά τους, θα μπορούν να συνεργάζονται με τη συσκευή μέσω φωνητικής αναγνώρισης και διακοπτών. ΗToyota σχεδιάζει να ενσωματώσει τεχνολογίες χαρτογράφησης, αναγνώρισης αντικειμένων και αναγνώρισης προσώπου.

Στο πλαίσιο του Project BLAID, η Toyota λανσάρει μία καμπάνια εμπλοκής εργαζομένων που καλεί μέλη της ομάδας από όλη την εταιρεία να υποβάλλουν βίντεο με συνήθη σημεία εσωτερικού χώρου. Τα βίντεο αυτά θα χρησιμοποιηθούν στη συνέχεια από τους προγραμματιστές του Project BLAID για να «διδάξουν» τη συσκευή να αναγνωρίζει καλύτερα αυτά τα σημεία.

 

Πηγή:link

9
Mar

Έκπτωση 15% στα ετήσια συμβόλαια και δυνατότητα πληρωμή σε 12 άτοκες δόσεις

Επωφεληθείτε από τα νέα προγράμματα της Interasco παίρνοντας έκπτωση 15% στα ετήσια συμβόλαια και δυνατότητα πληρωμής σε 12 άτοκες δόσεις με χρήση πιστωτικής κάρτας.

Ενδεικτική τιμολόγιση αυτοκινήτου ΕΙΧ , 1600 κυβικά , χρονολογίας 2015,  στα 95€ το εξάμηνο και 140€ χρόνο στο βασικό πακέτο.

 

Ζητήστε τώρα την προσφορά σας εδώ

9
Mar

Αυτή είναι η απόφαση για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων

Αυτή είναι η απόφαση για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων οχημάτων.Παράβολο 250 ευρώ, πέραν του κόστους της ασφάλισης, θα πρέπει να πληρώνει ο οδηγός που εξακολουθεί να έχει σε κυκλοφορία ανασφάλιστο αυτοκίνητο. Από τη στιγμή που η εφορία θα του στείλει ειδοποιητήριο για να συμμορφωθεί θα έχει στη διάθεσή του λίγες εβδομάδες καθώς μέσα σε δύο μήνες από την ηλεκτρονική διασταύρωση, η εφορία θα στέλνει κατάλογο ανασφάλιστων αυτοκινήτων στην αστυνομία για την επιβολή ακόμη περισσότερων κυρώσεων.

Αυτά προβλέπει η απόφαση για την ηλεκτρονική διασταύρωση εντοπισμού των ανασφάλιστων αυτοκινήτων που δημοσιεύτηκε πριν από λίγο στο ΦΕΚ. Την απόφαση υπογράφει ο αναπληρωτής υπουργός Τρύφωνας Αλεξιάδης. Παρέμενε στα συρτάρια του υπουργείου επί μήνες αλλά τώρα η διαδικασία εντοπισμού των ανασφάλιστων μπαίνει στην τελική ευθεία. Να σημειωθεί ότι στη λίστα που θα δημιουργηθεί από το υπουργείο Οικονομικών και συγκεκριμένα από τη Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης της ΓΓΔΕ, θα ενσωματωθούν και ονόματα οδηγών που ενδεχομένως να έχουν ασφαλίσει τα οχήματά τους ή να απαλλάσσονται της υποχρέωσης επειδή έχουν θέσει τα ΙΧ τους σε ακινησία. Η απόφαση περιγράφει τη διαδικασία που θα πρέπει να ακολουθήσουν προκειμένου να αποφύγουν τις κυρώσεις. Τα κύρια σημεία της απόφασης, έχουν ως εξής:

 

[expander_maker more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Διαβάστε λιγότερα”]1.      Η Δ.ΗΛΕ.Δ. με βάση τα διαθέσιμα και τηρούμενα στη Γ.Γ.Δ.Ε. ηλεκτρονικά αρχεία και το αρχείο του Κέντρου Πληροφοριών, εντοπίζει με διασταύρωση τα οχήματα που ήταν σε κυκλοφορία την εν λόγω ημερομηνία και παράγει αρχείο πιθανών ανασφάλιστων οχημάτων.

2.      Η Δ.ΗΛΕ.Δ. αποστέλλει ειδοποιητήρια επιστολή στους ιδιοκτήτες των πιθανώς ανασφάλιστων οχημάτων, είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε στην τελευταία δηλωθείσα από αυτούς, στη φορολογική διοίκηση, ταχυδρομική διεύθυνση, με την οποία τους ειδοποιεί, να προβούν άμεσα, στην ασφάλιση της αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία του οχήματος τους.

3.      Με την ίδια επιστολή ενημερώνονται για τη διαδικασία που απαιτείται να ακολουθηθεί προκειμένου το όχημα να εξαιρεθεί από το αρχείο των πιθανών ανασφάλιστων οχημάτων, όπως σε περίπτωση που έχει τηρηθεί η υποχρέωση ασφάλισης του οχήματος, υπάρχει απαλλαγή της υποχρέωσης ασφάλισής του σύμφωνα με το νόμο, μπορεί να τεκμηριωθεί η ακινησία του, διαπιστωθεί λάθος στα στοιχεία ασφάλισης ή κυκλοφορίας του.

4.      Επιπρόσθετα, οι πιστοποιημένοι στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του TAXISnet χρήστες ενημερώνονται με την ανάρτηση της ίδιας επιστολής στο λογαριασμό τους.

5.      Ο ιδιοκτήτης οχήματος, ο οποίος λαμβάνει ειδοποιητήρια επιστολή, προβαίνει στην ασφάλιση της αστικής ευθύνης από την κυκλοφορία του οχήματος του προσκομίζοντας σε ασφαλιστική επιχείρηση το ηλεκτρονικό παράβολο υπέρ του Ελληνικού Δημοσίου ύψους διακοσίων πενήντα (250) ευρώ και προαιρετικά την ειδοποιητήρια επιστολή.

6.      Ο ιδιοκτήτης που δεν υποχρεούται να προβεί σε ασφάλιση του οχήματός του για οποιοδήποτε νόμιμο λόγο, όπως σε περίπτωση που έχει τηρηθεί η υποχρέωση ασφάλισης του οχήματός του ή υπάρχει σύμφωνα με το νόμο απαλλαγή υποχρέωσης από την ασφάλισή του ή μπορεί να τεκμηριωθεί η ακινησία του ή έχει διαπιστωθεί λάθος στα στοιχεία ασφάλισης ή κυκλοφορίας του, απευθύνεται στις κατά περίπτωση αρμόδιες υπηρεσίες (Δ.Ο.Υ., Υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, Ασφαλιστική Επιχείρηση, Αστυνομία) προκειμένου να προβούν στις απαραίτητες κατά λόγο αρμοδιότητας τους ενέργειες για την ενημέρωση των δεδομένων τους και την εν συνεχεία ενημέρωση της Δ.ΗΛΕ.Δ. – από τις ανωτέρω υπηρεσίες – για τον αποχαρακτηρισμό του οχήματος ως ανασφάλιστου.

7.      Κατά την έκδοση ασφαλιστηρίου συμβολαίου η ασφαλιστική επιχείρηση εξετάζει μέσω υπηρεσίας που παρέχεται από τη Δ.ΗΛΕ.Δ. εάν το όχημα που πρόκειται να ασφαλιστεί έχει εντοπισθεί ως ανασφάλιστο από την ανωτέρω διαδικασία προκειμένου να απαιτήσει το ηλεκτρονικό παράβολο του άρθρου 3 της παρούσας. Η διαδικασία δέσμευσης του ηλεκτρονικού παραβόλου διενεργείται από τη Δ.ΗΛΕ.Δ. κατά παρέκκλιση της παραγράφου 3, του άρθρου 4 της Α.Υ.Ο. με αριθμό ΠΟΛ. 1163/2013, όπως ισχύει. Η ασφαλιστική επιχείρηση υποχρεούται να ενημερώνει εντός δεκαπέντε (15) εργασίμων ημερών τη Δ.ΗΛΕ.Δ. προκειμένου να προβαίνει άμεσα στη δέσμευση του ηλεκτρονικού παραβόλου που χρησιμοποιήθηκε.

8.      Σε περίπτωση μη εμφάνισης και μη συμμόρφωσης του ιδιοκτήτη του οχήματος με τα οριζόμενα στην παρούσα, η Δ.ΗΛΕ.Δ. σε εύλογο χρόνο και όχι πέραν διμήνου από τη διενέργεια της διασταύρωσης για τον εντοπισμό των ανασφάλιστων, σε συγκεκριμένη ημερομηνία, αποστέλλει τα στοιχεία του οχήματος για το όποιο δεν υφίσταται ασφαλιστική κάλυψη και του ιδιοκτήτη του στην αρμόδια Αστυνομική Αρχή, για την σε βάρος του επιβολή των κυρώσεων και ποινών που προβλέπονται στις σχετικές διατάξεις του Π.Δ. 237/1986.

Oλόκληρο το κείμενο της απόφασης δημοσιεύεται ΕΔΩ     [/expander_maker]

 

Πηγή:link

9
Mar

Μοσκοβισί: Ελπίζουμε σε λύση για το ελληνικό χρέος μέχρι την Πρωτομαγιά

Μοσκοβισί: Ελπίζουμε σε λύση για το ελληνικό χρέος μέχρι την Πρωτομαγιά.Αισιόδοξος πως θα υπάρξει συμβιβασμός για το ελληνικό χρέος μέχρι την Πρωτομαγιά εμφανίστηκε ο Επίτροπος Οικονομικών, Πιέρ Μοσκοβισί, σε συνέντευξή του στο τηλεοπτικό κανάλι LCP.

«Ελπίζουμε να καταλήξουμε σε συμβιβασμό για το ελληνικό χρέος μέχρι την 1η Μαΐου» δήλωσε ο Επίτροπος παίρνοντας ξεκάθαρα αντίθετη θέση από τον Βόλφγκανγκ Σόιμπλε που μεταξύ άλλων είχε δηλώσει πως το θέμα του χρέους είναι μόνο για λόγους εντυπωσιασμού και όχι ουσίας.

Παράλληλα συμπλήρωσε ότι «η συμφωνία ενός κοινού και καλού σχεδίου μεταρρυθμίσεων με την ελληνική κυβέρνηση είναι απαραίτητη, πριν την έναρξη της συζήτησης για το ελληνικό χρέος».

Όσον αφορά την ευρωπαϊκή οικονομία, κατέστησε σαφές ότι η ανεργία των νέων συνιστά μάστιγα για την Ευρώπη και τη Γαλλία και ως εκ τούτου, συνέχισε, θεωρείται αναγκαίος ένας διάλογος για ουσιώδεις μεταρρυθμίσεις που θα αποκλιμακώσουν το πρόβλημα.

Κάνοντας ειδική μνεία στη γαλλική αγορά εργασίας, υποστήριξε ότι πρέπει να υπάρξει μία συζήτηση, στην οποία θα επιτευχθεί η εξισορρόπηση μεταξύ της μεγαλύτερης ευελιξίας και της εξασφάλισης της εργασιακής ασφάλειας.

 

Πηγή:link

9
Mar

Σταθάκης: Μπαίνουμε στο δρόμο για να κλείσει η πρώτη αξιολόγηση

Σταθάκης: Μπαίνουμε στο δρόμο για να κλείσει η πρώτη αξιολόγηση, υπογράμμισε οι υπουργός Οικονομίας Γιώργος Σταθάκης από το βήμα της ημερίδας Digital Economy που διοργανώνει ο ΣΕΠΕ.

Παράλληλα, ο κ. Σταθάκης επεσήμανε ότι η χώρα χρειάζεται σταθερότητα, υπογραμμίζοντας ότι η κυβέρνησή του με τη συμφωνία του καλοκαιριού και τις συνεχείς διαπραγματεύσεις έβαλε τη βάση, ενώ με την ολοκλήρωση της αξιολόγησης και τις συνομιλίες για το χρέος μπορεί να δημιουργηθεί η απαιτούμενη σταθερότητα στην οικονομία και η μεταστροφή της οικονομίας το δεύτερο εξάμηνο του 2016.

Ο υπουργός, όπως αναφέρει το enikonomia, σημείωσε παράλληλα ότι οι ψηφιακές επενδύσεις βρίσκονται στο πρώτο πλάνο των χρηματοδοτήσεων και βοηθά τους νέους Έλληνες, υπογραμμίζοντας ότι «η ψηφιακή τεχνολογία βρίσκεται στο επίκεντρο του σχεδιασμού της κυβέρνησης για την ανάπτυξη της οικονομίας».

Για το εργαλείο του ΕΣΠΑ ανέφερε ότι όλοι γνωρίζουμε ότι είχαν πριν προβλήματα οι σχεδιασμοί για τη ψηφιακοί σύγκλιση και παρατηρήθηκε μη απορρόφηση, ενώ αντίθετα «σήμερα πρέπει να διορθώσουμε αυτή τη στρατηγική», τονίζοντας ότι πρέπει «να διαθέσουμε τους διαθέσιμους πόρους προς τους επιθυμητές κατευθύνσεις».

 

Πηγή:link

9
Mar

Οι κοντοί άνδρες και οι παχουλές γυναίκες έχουν λιγότερες ευκαιρίες στη ζωή

Οι κοντοί άνδρες και οι παχουλές γυναίκες έχουν λιγότερες ευκαιρίες στη ζωή.Mια νέα βρετανο-αμερικανική επιστημονική έρευνα, η μεγαλύτερη του είδους της μέχρι σήμερα κατέληξε σε αυτό το συμπέρασμα  , σύμφωνα με την οποία οι ψηλοί άνδρες και οι λεπτές γυναίκες κερδίζουν περισσότερα.

Αρκεί ένας άνδρας να είναι κοντός και μία γυναίκα να είναι παχουλή, για να έχει λιγότερες ευκαιρίες στη ζωή και, κατά συνέπεια, για να βγάζει λιγότερα χρήματα. Σε αυτό το συμπέρασμα κατέληξε μια νέα βρετανο-αμερικανική επιστημονική έρευνα, η μεγαλύτερη του είδους της μέχρι σήμερα, σύμφωνα με την οποία οι ψηλοί άνδρες και οι λεπτές γυναίκες κερδίζουν περισσότερα.

Οι ερευνητές της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου του Έξετερ στη Βρετανία, καθώς επίσης των πανεπιστημίων ΜΙΤ και Χάρβαρντ στις ΗΠΑ, με επικεφαλής τον καθηγητή Τιμ Φρέιλινγκ, που έκαναν τη σχετική δημοσίευση στο βρετανικό ιατρικό περιοδικό “British Medical Journal (BMJ)”, ανέλυσαν στοιχεία για περίπου 120.000 ανθρώπους ηλικίας 40 έως 70 ετών.

Όπως διαπιστώθηκε, αν -για καθαρά γενετικούς λόγους- ένας άνδρας είναι επτά εκατοστά πιο κοντός από έναν άλλο άνδρα, τότε κατά μέσο όρο το ετήσιο εισόδημά του είναι περίπου 1.500 λίρες (σχεδόν 2.000 ευρώ) μικρότερο. Αν μία γυναίκα έχει βάρος έξι κιλά μεγαλύτερο από μία άλλη ίδιου ύψους, τότε το ετήσιο εισόδημά της είναι 1.500 λίρες (2.000 ευρώ) μικρότερο.

Προηγούμενες έρευνες είχαν συσχετίσει το ύψος και το βάρος με τα εισοδήματα ενός ατόμου, το επάγγελμά του, τον τόπο διαμονής του, το μορφωτικό επίπεδό του κ.α. Είναι επίσης ήδη γνωστό ότι οι άνθρωποι από φτωχότερες οικογένειες και περιοχές είναι πιθανότερο να έχουν μικρότερο ύψος και μεγαλύτερο βάρος, εν μέρει λόγω χαμηλότερης μόρφωσης και της χειρότερης διατροφής τους ήδη από την παιδική ηλικία.

Η νέα μελέτη δείχνει πειστικά ότι η σχέση είναι διπλής κατεύθυνσης: το χαμηλότερο ύψος στους άνδρες και το μεγαλύτερο βάρος στις γυναίκες έχουν ως αποτέλεσμα τις μειωμένες ευκαιρίες στη ζωή και ειδικότερα το μικρότερο εισόδημα.

[expander_maker more=”Διαβάστε περισσότερα” less=”Διαβάστε λιγότερα”]«Η έρευνά μας είναι η καλύτερη έως τώρα απόδειξη ότι το ύψος και το βάρος μπορούν να επηρεάσουν άμεσα τα εισοδήματα κάποιου, καθώς και άλλους κοινωνικοοικονομικούς παράγοντες της ζωής του», δήλωσε ο Φρέίλινγκ. «Έως τώρα οι περισσότεροι υπέθεταν ότι το μικρότερο ύψος και το μεγαλύτερο βάρος ήσαν συνέπειες της χειρότερης διατροφής και των μικρότερων ευκαιριών στη ζωή. Τώρα δείξαμε ότι ισχύει και το αντίστροφο, δηλαδή ότι το μικρότερο ύψος και το μεγαλύτερο βάρος μπορούν να οδηγήσουν σε μικρότερο εισόδημα», πρόσθεσε.

Οι ερευνητές τόνισαν ότι ασφαλώς αυτό δεν ισχύει για κάθε κοντό άνδρα και για κάθε παχουλή γυναίκα, εφόσον αρκετοί είναι πετυχημένοι οικονομικά, όμως πρόκειται για μια γενική τάση που είναι αναμφισβήτητη. Όπως είπαν, το γιατί αυτό συμβαίνει, είναι ένα ανοιχτό ερώτημα με πολλές πιθανές απαντήσεις, ιδίως σε μια κοινωνία που αποδίδει υπερβολική αξία στην «εικόνα»: μειωμένη αυτοεκτίμηση (ή και κατάθλιψη) του ίδιου του ατόμου, προκατάληψη των εργοδοτών, ευρύτερες κοινωνικές διακρίσεις κ.α.[/expander_maker]

 

Πηγή:link

 

 

9
Mar

Η Β. Κορέα υποστηρίζει ότι κατασκεύασε πυρηνικές κεφαλές σε σμίκρυνση

Η Β. Κορέα υποστηρίζει ότι κατασκεύασε πυρηνικές κεφαλές σε σμίκρυνση οι οποίες μπορούν να τοποθετηθούν σε βαλλιστικούς πυραύλους, και διέταξε βελτιώσεις στη δύναμη και την ακρίβεια του οπλοστασίου της, σύμφωνα με τα εθνικά μέσα ενημέρωσης σήμερα.

Ο Κιμ έχει καλέσει το στρατό του να προετοιμαστεί να προβεί σε προληπτικές επιθέσεις εναντίον των Ηνωμένων Πολιτειών και της Νότιας Κορέας και να βρίσκεται σε ετοιμότητα για να χρησιμοποιήσει πυρηνικά όπλα, ανεβάζοντας τους τόνους αντιπαράθεσης μετά την επιβολή νέων κυρώσεων από τον Οργανισμό Ηνωμένων Εθνών και τη Νότια Κορέα.

Οι Ηνωμένες Πολιτείες και η Νότια Κορέα ξεκίνησαν ασκήσεις από κοινού αυτή την εβδομάδα, με τη Βόρεια Κορέα να τις κατηγορεί για “κινήσεις πυρηνικού πολέμου” και να απειλεί ότι θα απαντήσει με πόλεμο χωρίς όρια.

Οι δηλώσεις του Κιμ σήμερα ήταν η πρώτη του άμεση αναφορά στον ισχυρισμό που είχε κάνει συχνά στα κρατικά μέσα, ότι η χώρα είχε καταφέρει να κάνει σμίκρυνση μιας πυρηνικής κεφαλής ώστε να μπορεί να τοποθετηθεί πάνω σε βαλλιστικό πύραυλο, ισχυρισμός ο οποίος έχει αμφισβητηθεί ευρέως.

Πηγή : link

9
Mar

Δεύτερος γύρος διαπραγματεύσεων για την αξιολόγηση

Αρχίζει σήμερα ο δεύτερος και πλέον κρίσιμος γύρος διαπραγματεύσεων για την αξιολόγηση του ελληνικού προγράμματος, με τους υπουργούς Οικονομικών Ευκλείδη Τσακαλώτο και Οικονομίας Γιώργο Σταθάκη, να συναντώνται νωρίς το απόγευμα σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας με τους εκπροσώπους των θεσμών, Ντέκλαν Κοστέλο (Ευρωπαϊκή Επιτροπή), Ράσμους Ρίφερ (ΕΚΤ), Ντέλια Βελκουλέσκου (ΔΝΤ) και Νικόλα Τζιαμαρόλι (ESM).

Τα πέντε κύρια ζητήματα των διαπραγματεύσεων αφορούν στο νέο φορολογικό καθεστώς, στη δημιουργία του νέου Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων, στο νέο ασφαλιστικό, στην κάλυψη του δημοσιονομικού κενού και στη διαχείριση των «κόκκινων» δανείων.

Η ελληνική πλευρά επιδιώκει να ολοκληρωθεί η αξιολόγηση εντός του Μαρτίου ή το αργότερο στις αρχές Απριλίου, προκειμένου να αρχίσει η συζήτηση για τη διευθέτηση του χρέους και να σταλεί στις αγορές ένα σαφές μήνυμα επιστροφής στην κανονικότητα.

Με τη συγκεκριμένη επιδίωξη συμφωνούν- σε γενικές γραμμές- με πρόσφατες δηλώσεις τους, ο επίτροπος Πιέρ Μοσκοβισί, ο πρόεδρος του Eurogroup Γερούν Ντάισελμπλουμ, καθώς και ο υπουργός Οικονομικών της Γαλλίας Μισέλ Σαπέν, ο οποίος δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «το θέμα του χρέους βρίσκεται τώρα στο τραπέζι». ‘Αγνωστη παραμένει επί του παρόντος η στάση του ΔΝΤ, τόσο αναφορικά με το χρονοδιάγραμμα των συζητήσεων, όσο και με τις απαιτήσεις που θα θέσει για το δημοσιονομικό κενό και το ύψος των μέτρων για την κάλυψή του.

Πηγή : link

Comodo SSL